Ja, dan kan je meedoen met sneeuwballengevecht (als er sneeuw ligt) met de buurt hier.helma schreef:kom de volgende keer de Kerstdagen maar bij onsfreek schreef:Mezelf stierlijk vervelen

Ja, dan kan je meedoen met sneeuwballengevecht (als er sneeuw ligt) met de buurt hier.helma schreef:kom de volgende keer de Kerstdagen maar bij onsfreek schreef:Mezelf stierlijk vervelen
judith schreef:Ja, dan kan je meedoen met sneeuwballengevecht (als er sneeuw ligt) met de buurt hier.helma schreef:kom de volgende keer de Kerstdagen maar bij onsfreek schreef:Mezelf stierlijk vervelen
Ja, nu wel, maar eerst niethelma schreef:judith schreef:Ja, dan kan je meedoen met sneeuwballengevecht (als er sneeuw ligt) met de buurt hier.helma schreef:kom de volgende keer de Kerstdagen maar bij onsfreek schreef:Mezelf stierlijk vervelen
t is nu vieze-drab-ijs.....
muis is gelocaliseerd: boven het plafond van de hal. Snertmuis. Aangezien ik weinig zin heb om het plafond eruit te slopen, laten we hem lekker zitten. Brrrrr.Mister schreef:Dooie muis ruik je een weekje of 2, daarna is het over...Zita schreef:'t is niet zo smakelijk, maar we ruiken hier dooie muis. Zojuist gingen we met z'n vieren hevig snuivend door de woonkamer, om de locatie te traceren. Niet gevonden.
Gaat de stank vanzelf over dan?Zita schreef:muis is gelocaliseerd: boven het plafond van de hal. Snertmuis. Aangezien ik weinig zin heb om het plafond eruit te slopen, laten we hem lekker zitten. Brrrrr.Mister schreef:Dooie muis ruik je een weekje of 2, daarna is het over...Zita schreef:'t is niet zo smakelijk, maar we ruiken hier dooie muis. Zojuist gingen we met z'n vieren hevig snuivend door de woonkamer, om de locatie te traceren. Niet gevonden.
yes. Een dag of vijf, dan is hij verdroogd. Tjonge, wat smerig. Ik moet toch mijn kat eens beter africhten.albion schreef:Gaat de stank vanzelf over dan?Zita schreef:muis is gelocaliseerd: boven het plafond van de hal. Snertmuis. Aangezien ik weinig zin heb om het plafond eruit te slopen, laten we hem lekker zitten. Brrrrr.Mister schreef:Dooie muis ruik je een weekje of 2, daarna is het over...Zita schreef:'t is niet zo smakelijk, maar we ruiken hier dooie muis. Zojuist gingen we met z'n vieren hevig snuivend door de woonkamer, om de locatie te traceren. Niet gevonden.
Aan het eind van de middag nog even onze onvolprezen waarde doorgereden, en ter hoogte van Nieuwpoort even langs de rivier vertoefd.Afgewezen schreef:freek schreef:Mezelf stierlijk vervelen![]()
![]()
![]()
![]()
Hé ik zit me te bedenken: zei je dat vorig jaar ook niet?helma schreef:kom de volgende keer de Kerstdagen maar bij onsfreek schreef:Mezelf stierlijk vervelen
wat jammerjudith schreef:Ik ook een beetjefreek schreef:Mezelf stierlijk vervelenMaar ben gewoon gaan tekenen.