Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]
Van harte gefeliciteerd @Helma!

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- Dodo
Wat fijn, hartelijk gefeliciteerd hoor. Wat een zegen he?
Van harte gefeliciteerd !! Het is en blijft een wonder.helma schreef:Een kleindochter! Voor het eerst oma, wat speciaal! Ze heet Noa. Dankbaar en verwonderd.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Het is het mooiste kindje van de hele wereld :-)
- Bert Mulder
- Contacteer:
Gefeliciteerd Helma!helma schreef:Een kleindochter! Voor het eerst oma, wat speciaal! Ze heet Noa. Dankbaar en verwonderd.
Ben net vandaag voor de 2e keer opa geworden. Een kleinzoon dit keer. Onze eerste kleindochter is in maart geboren.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
- Dodo
Gefeliciteerd, Bert! Wonen ze een beetje in de buurt, zodat je vaak kunt gaan kijken?
Van harte gefeliciteerd oma, met je kleindochter.
En opa met de kleinzoon.
Altijd weer bijzonder om nieuw leven te mogen begroeten.
Geniet er van, allebei!
En opa met de kleinzoon.
Altijd weer bijzonder om nieuw leven te mogen begroeten.
Geniet er van, allebei!
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Een goede uitslag van het ziekenhuis!
Was toch weer wat nerveus

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- Dodo
Ja, dat blijft spannend he? Fijn dat het weer goed is!Orchidee schreef:Een goede uitslag van het ziekenhuis!![]()
Nieuwe rentevastperiode hypotheek. 15 jaar vasr voor 2,1%. Zo'n lage rentestand is goed voor de portemonnee
Alleen ons spaargeld brengt met rentebonus 1% op
.....iemand nog tips om wat meer rendement te krijgen?

Alleen ons spaargeld brengt met rentebonus 1% op

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Hypotheek aflossen. Scheelt je 1,1 procentpunt.huisman schreef:Nieuwe rentevastperiode hypotheek. 15 jaar vasr voor 2,1%. Zo'n lage rentestand is goed voor de portemonnee![]()
Alleen ons spaargeld brengt met rentebonus 1% op.....iemand nog tips om wat meer rendement te krijgen?
Nee. Als je een adviseur in de arm neemt, zeggen ze: ga beleggen.huisman schreef:Nieuwe rentevastperiode hypotheek. 15 jaar vasr voor 2,1%. Zo'n lage rentestand is goed voor de portemonnee![]()
Alleen ons spaargeld brengt met rentebonus 1% op.....iemand nog tips om wat meer rendement te krijgen?
Wij geven het nu maar uit.

Als je aan het einde van je werkzame leven bent is het vaak voordeliger om een kleine hypotheekschuld over te houden, aflossingsvrij dus. Zo is ons verteld.Zita schreef:Hypotheek aflossen. Scheelt je 1,1 procentpunt.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- Dodo
Dat is toch allang niet meer zo, dat het verstandig is een kleine hypotgeek aan te houden?
Voor een adviseur wel.