Meisje ernstig gewond na aansteken jas GROOT-AMMERS - Een 4-jarig meisje uit Groot-Ammers (Zuid-Holland) is zondagmiddag ernstig gewondgeraakt, nadat haar jas met een aansteker in brand was gestoken. Het meisje liep daarbij eerste-, tweede- en derdegraads brandwonden op.
Het incident had plaats rond half vijf. Het meisje was aan het spelen met haar broer van 7 en een buurtgenoot, eveneens 7 jaar oud. Het slachtoffer liep brandwonden op aan haar rug en nek en is opgenomen in een Rotterdams ziekenhuis. Ze is inmiddels buiten levensgevaar en aanspreekbaar. Later deze week wordt ze geopereerd.
Direct na het ongeval heeft de politie de kleding en de aansteker in beslag genomen. De politie onderzoekt nog in hoeverre er sprake is geweest van opzet en wie er bij het incident betrokken zijn geweest. Omdat het om minderjarige kinderen gaat die jonger dan 12 jaar zijn, wordt het onderzoek volgens de politie uitgevoerd zonder kans op strafvervolging voor de twee zevenjarigen.
Waar denk je op dit moment aan? [2]
- JolandaOudshoorn
Re: Waar denk je op dit moment aan? [2]
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Wat verschrikkelijk!JolandaOudshoorn schreef:Meisje ernstig gewond na aansteken jas GROOT-AMMERS - Een 4-jarig meisje uit Groot-Ammers (Zuid-Holland) is zondagmiddag ernstig gewondgeraakt, nadat haar jas met een aansteker in brand was gestoken. Het meisje liep daarbij eerste-, tweede- en derdegraads brandwonden op.
Het incident had plaats rond half vijf. Het meisje was aan het spelen met haar broer van 7 en een buurtgenoot, eveneens 7 jaar oud. Het slachtoffer liep brandwonden op aan haar rug en nek en is opgenomen in een Rotterdams ziekenhuis. Ze is inmiddels buiten levensgevaar en aanspreekbaar. Later deze week wordt ze geopereerd.
Direct na het ongeval heeft de politie de kleding en de aansteker in beslag genomen. De politie onderzoekt nog in hoeverre er sprake is geweest van opzet en wie er bij het incident betrokken zijn geweest. Omdat het om minderjarige kinderen gaat die jonger dan 12 jaar zijn, wordt het onderzoek volgens de politie uitgevoerd zonder kans op strafvervolging voor de twee zevenjarigen.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
mijn zwager die weer thuisgekomen is uit het ziekenhuis, maar ernstig ziek is...
Maar het is wel zo.BJD schreef:vlinder schreef:Nee hoor, God doet wonderen.Gijs83 schreef:Beterschap! Een paracetemol kan soms wonderen doen...judith schreef:Ik kan ff niet nadenken. zoo'n hoofdpijn.we slaan weer door..

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
aan het gesprek dat m'n vriend en ik vannacht 3 uur lang gevoerd hebben...En nog zijn we geen steek verder gekomen 

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
- MarthaMartha
aan mister... hoe lang heeft die wel niet last van zijn rug gehad??? 

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Uhm, dat was zo'n 30 maanden...MarthaMartha schreef:aan mister... hoe lang heeft die wel niet last van zijn rug gehad???

Hoe kom je daar nu trouwens ineens bij??
- MarthaMartha
Omdat ik een ontsteking heb in de onderste rugwervel en vanaf zaterdag al mega veel pijn heb en bijna niks kan... nog geen week en ik word al knetter....Mister schreef:Uhm, dat was zo'n 30 maanden...MarthaMartha schreef:aan mister... hoe lang heeft die wel niet last van zijn rug gehad???![]()
Héél véél sterkte, MM.MarthaMartha schreef:Omdat ik een ontsteking heb in de onderste rugwervel en vanaf zaterdag al mega veel pijn heb en bijna niks kan... nog geen week en ik word al knetter....Mister schreef:Uhm, dat was zo'n 30 maanden...MarthaMartha schreef:aan mister... hoe lang heeft die wel niet last van zijn rug gehad???![]()
Ik hoop oprecht dat je mister te vlug af bent.
- MarthaMartha
dat hoop ik ook.jvdg schreef:Héél véél sterkte, MM.MarthaMartha schreef:Omdat ik een ontsteking heb in de onderste rugwervel en vanaf zaterdag al mega veel pijn heb en bijna niks kan... nog geen week en ik word al knetter....Mister schreef:Uhm, dat was zo'n 30 maanden...MarthaMartha schreef:aan mister... hoe lang heeft die wel niet last van zijn rug gehad???![]()
zo niet dan kun je demo wel vast heel veel sterkte wensen

MarthaMartha schreef:Omdat ik een ontsteking heb in de onderste rugwervel en vanaf zaterdag al mega veel pijn heb en bijna niks kan... nog geen week en ik word al knetter....Mister schreef:Uhm, dat was zo'n 30 maanden...MarthaMartha schreef:aan mister... hoe lang heeft die wel niet last van zijn rug gehad???![]()
Veel sterkte MM !!!
Dat heb ik in gedachten al gedaan.MarthaMartha schreef:dat hoop ik ook.jvdg schreef:Héél véél sterkte, MM.
zo niet dan kun je demo wel vast heel veel sterkte wensen
En, eigenwijssie, LUISTER nou eens naar goede raad.
aan een artikel in de daniel waar ik wel een potje om kan janken... 

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Ik lees de Daniël niet.hmprff schreef:aan een artikel in de daniel waar ik wel een potje om kan janken...
Wil je het toelichten c.q. uitleggen?
Ik denk aan hoe Afgewezen zich moet voelen, na jarenlang forummen en (op Tiberius na,) de meeste posts te hebben gedaan van ons allemaal....
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?