ja, de dekens sprongen spontaan omhoog en nodigde me uit om meteen maar te gaan liggenJean le Fontain schreef:Heb je dat al aan je bed verteld?henriët schreef:klopt, k geef t helemaal toe, vanavond ga ik vroegHendrikus schreef:je gaat gewoon te laat naar jet, bedhenriët schreef:maar fijn dat ik zelfs nu nog leer
Schitterende foto's (2)
Re: Schitterende foto's (2)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
ja, de dekens sprongen spontaan omhoog en nodigde me uit om meteen maar te gaan liggen
Klein Nagelvoort? Vroeger ooit eens geweest en kan me herinneren dat deze naam op 2 palen bij de inrit vooraan de weg stond.Hendrikus schreef:Alleen die laatste foto hoor, de rest is Laren!Gijs83 schreef:Dit is de prachtige omgeving van Diepenheim/Goor kan ik je verzekeren! Gisteren weer een flink pak sneeuw bijgevallen!
Klein Nagelvoort is een bekende familienaam in onze contreien...RacecaR schreef:Klein Nagelvoort? Vroeger ooit eens geweest en kan me herinneren dat deze naam op 2 palen bij de inrit vooraan de weg stond.Hendrikus schreef:Alleen die laatste foto hoor, de rest is Laren!Gijs83 schreef:Dit is de prachtige omgeving van Diepenheim/Goor kan ik je verzekeren! Gisteren weer een flink pak sneeuw bijgevallen!
(daar kun je Laren/Verwolde ook bij rekenen)
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«

achter m'n huisje gemaakt vanmorgen...........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
wie wil me op de meeting leren foto s op rf plaatsen... 
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:wie wil me op de meeting leren foto s op rf plaatsen...
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Nou Memento, paar harde schijven d'r bij denk...henriët schreef:wie wil me op de meeting leren foto s op rf plaatsen...
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
ja t is misschien wel dom hoor van me, maar ja, via imageshack ofzoiets lukt me ook niet eens, dus ja,hmprff schreef:henriët schreef:wie wil me op de meeting leren foto s op rf plaatsen...
ach ja, elk mens zn onkundige dingen he
Gian schreef:Nou Memento, paar harde schijven d'r bij denk...henriët schreef:wie wil me op de meeting leren foto s op rf plaatsen...
nee nee,
dat is niet de bedoeling hoor..
Het zijn alleen maar linkjes, de foto's zelf staan ergens anders.Gian schreef:Nou Memento, paar harde schijven d'r bij denk...henriët schreef:wie wil me op de meeting leren foto s op rf plaatsen...
henriët schreef:wie wil me op de meeting leren foto s op rf plaatsen...
je trouwfoto's
NEE!helma schreef:henriët schreef:wie wil me op de meeting leren foto s op rf plaatsen...
je trouwfoto's
nou, nou ...is het zo erg?henriët schreef:NEE!helma schreef:henriët schreef:wie wil me op de meeting leren foto s op rf plaatsen...
je trouwfoto's