Nee hoor, kwestie van prioriteiten stellenhenriët schreef:weet je wat nu het hele punt is, ik ben bang dat ik in tijdnood kom... nu ja, dat is toch best een 'probleem', nietwaar?

Nee hoor, kwestie van prioriteiten stellenhenriët schreef:weet je wat nu het hele punt is, ik ben bang dat ik in tijdnood kom... nu ja, dat is toch best een 'probleem', nietwaar?
freek schreef:Nee hoor, kwestie van prioriteiten stellenhenriët schreef:weet je wat nu het hele punt is, ik ben bang dat ik in tijdnood kom... nu ja, dat is toch best een 'probleem', nietwaar?
ja, dan blijven de gitaren wel thuisJongere schreef:Tjonge.. alle mods komen! Dat zal een nette meeting worden.
Zal ik me dan maar terugtrekken terwille van de evenwichtigheid?Jongere schreef:Tjonge.. alle mods komen! Dat zal een nette meeting worden.
jij sleept zeker allemaal orgels meeHendrikus schreef:ja, dan blijven de gitaren wel thuisJongere schreef:Tjonge.. alle mods komen! Dat zal een nette meeting worden.
jvdg schreef:Zal ik me dan maar terugtrekken terwille van de evenwichtigheid?Jongere schreef:Tjonge.. alle mods komen! Dat zal een nette meeting worden.
Dankzij het door mij gevraagde duwtje heb ik mij laten aanmelden voor de meeting.henriët schreef:jvdg schreef:Zal ik me dan maar terugtrekken terwille van de evenwichtigheid?Jongere schreef:Tjonge.. alle mods komen! Dat zal een nette meeting worden.
OHNEE
ik wil je heel graag ontmoeten.
snap je nou waarom ik niet kom......Jongere schreef:Tjonge.. alle mods komen! Dat zal een nette meeting worden.
jammer hoor swee!sweelinck 25 schreef:Ik heb er nog eens goed over nagedacht, maar je mag mij van de lijst afhalen.
Zeker nu ik deze week niet lekker ben geworden, wat ik toch zie als waarschuwing omdat ik gewoon veel te druk ben. En ik moet 7 juni weer gewoon werken. Ik kan geen vrij vragen omdat we de 14e de verkoping van de kerk hebben.
Ik vind het wel jammer, maar het is niet anders.