Goede morgen
-
- JolandaOudshoorn
Hoe laat sta jij dan normaal gesproken op? (Bij mij gaat de wekker altijd rond die tijd af, maar ik blijf dan nog wel ca 20 min genieten van mijn warme bedje en kinderen die er inmiddels zijn ingeslopenvandendijk schreef:Ook allemaal goedemorgen, was dit keer vroeg dag voor mij(6.30 uur). Heb dus al een paar uur achter de rug.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
-
Hoe laat sta jij dan normaal gesproken op? (Bij mij gaat de wekker altijd rond die tijd af, maar ik blijf dan nog wel ca 20 min genieten van mijn warme bedje en kinderen die er inmiddels zijn ingeslopen
)[/quote]
Nou, omdat ik op dit moment tijdelijk even helemaal geen werk en 's-morgens al hele tijd niet is het bijna zo vroeg. Het bed is altijd nog zo lekker :!:
Nou, omdat ik op dit moment tijdelijk even helemaal geen werk en 's-morgens al hele tijd niet is het bijna zo vroeg. Het bed is altijd nog zo lekker :!:
Vandendijk moet nog even op quote-cursus, geloof ikvandendijk schreef:Nou, omdat ik op dit moment tijdelijk even helemaal geen werk en 's-morgens al hele tijd niet is het bijna zo vroeg. Het bed is altijd nog zo lekker :!:Hoe laat sta jij dan normaal gesproken op? (Bij mij gaat de wekker altijd rond die tijd af, maar ik blijf dan nog wel ca 20 min genieten van mijn warme bedje en kinderen die er inmiddels zijn ingeslopen)
- Wilma van den Berg
ik word meestal rond de klok van 07.00 wakker, om er rond 07.30 uit te gaan...............idd is het bedje dan nog zo verrekte lekker warm.......JolandaOudshoorn schreef:Hoe laat sta jij dan normaal gesproken op?vandendijk schreef:Ook allemaal goedemorgen, was dit keer vroeg dag voor mij(6.30 uur). Heb dus al een paar uur achter de rug.
alleen is het de laatste week steeds zo rond 08.30 dat ik wakker wordt.......dat komt, denk ik, omdat ik de laatste week ook veel later naar bed ga dan anders. Normaal zo rond 22.00 lig ik in bed, maar nu zo rond 23.30......
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- JolandaOudshoorn
Wat slaapt iedereen hier veel!!
Ik mag blij zijn als ik voor twaalven slaap, dan wordt ik altijd nog een keer wakker gemaakt door een van mijn geliefde kinderen en ik ben altijd wel weer voor 7.00 's morgens weer uit mijn bed.
De laatste tijd slaap ik nog minder, maar ja, dat hoort erbij en ik ben nu ook wel wat vermoeider hoor!
Ik mag blij zijn als ik voor twaalven slaap, dan wordt ik altijd nog een keer wakker gemaakt door een van mijn geliefde kinderen en ik ben altijd wel weer voor 7.00 's morgens weer uit mijn bed.
De laatste tijd slaap ik nog minder, maar ja, dat hoort erbij en ik ben nu ook wel wat vermoeider hoor!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- Oude-Waarheid
Rens,Rens schreef:ik word meestal rond de klok van 07.00 wakker, om er rond 07.30 uit te gaan...............idd is het bedje dan nog zo verrekte lekker warm.......JolandaOudshoorn schreef:Hoe laat sta jij dan normaal gesproken op?vandendijk schreef:Ook allemaal goedemorgen, was dit keer vroeg dag voor mij(6.30 uur). Heb dus al een paar uur achter de rug.
alleen is het de laatste week steeds zo rond 08.30 dat ik wakker wordt.......dat komt, denk ik, omdat ik de laatste week ook veel later naar bed ga dan anders. Normaal zo rond 22.00 lig ik in bed, maar nu zo rond 23.30......
Denk eerder dat wij wakker gemaakt worden door onze boefjes
klopt als een zwerende vinger........... :mrgreen: :mrgreen:Oude-Waarheid schreef:
Rens,
Denk eerder dat wij wakker gemaakt worden door onze boefjes
vanmorgen had madammeke het al vroeg op d'r heupen......ze lebbert je dan gewoon wakker op de vaste tijd, er geen rekening mee houdend dat ik vannacht pas om half-vijf in slaap viel......
dus maar 2 1/2 uur geslapen....brrrrr
Moderatorbericht:
- Wilma van den Berg