:roll:Hendrikus schreef:Zo klinkt de muziek van die meneer ook. Heel vriendelijk. Doet geen vlieg kwaad. Brave burger. Keurig, niks mis mee.Daphne schreef:PS. Christiaan, wat heb je een vriendelijke avatar!
maar soms wel een beetje heel erg saai
Goede nacht
- Christiaan
Je omschrijving mist één ding: het is een miskende grote organist.Hendrikus schreef:Zo klinkt de muziek van die meneer ook. Heel vriendelijk. Doet geen vlieg kwaad. Brave burger. Keurig, niks mis mee.Daphne schreef:PS. Christiaan, wat heb je een vriendelijke avatar!
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
ook zn naam mis ik :oChristiaan schreef:Je omschrijving mist één ding: het is een miskende grote organist.Hendrikus schreef:Zo klinkt de muziek van die meneer ook. Heel vriendelijk. Doet geen vlieg kwaad. Brave burger. Keurig, niks mis mee.Daphne schreef:PS. Christiaan, wat heb je een vriendelijke avatar!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Vertel mij wie die organist was.Christiaan schreef:Je omschrijving mist één ding: het is een miskende grote organist.Hendrikus schreef:Zo klinkt de muziek van die meneer ook. Heel vriendelijk. Doet geen vlieg kwaad. Brave burger. Keurig, niks mis mee.Daphne schreef:PS. Christiaan, wat heb je een vriendelijke avatar!
- JolandaOudshoorn
- MarthaMartha
- Christiaan
Johann Christiaan Heinrich Rinckjvdg schreef:Vertel mij wie die organist was.Christiaan schreef:Je omschrijving mist één ding: het is een miskende grote organist.Hendrikus schreef:Zo klinkt de muziek van die meneer ook. Heel vriendelijk. Doet geen vlieg kwaad. Brave burger. Keurig, niks mis mee.Daphne schreef:PS. Christiaan, wat heb je een vriendelijke avatar!
Gezegende nachtrust toegewenst,
dat het werkelijk rust mag zijn,
kennende de rust des Heeren!
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
kijk maar eens hierDaphne schreef:ook zn naam mis ik :o