Dan moet je zeker niet gaan.Wilhelm schreef:Afgaan op de "aanbevelingen"jvdg schreef:De overmijdelijke vraag komt dan op hoe je dat van tevoren kunt weten.freek schreef: Daarom ga ik alleen als ik weet dat de dominee me iets te vertellen heeft.

Dan moet je zeker niet gaan.Wilhelm schreef:Afgaan op de "aanbevelingen"jvdg schreef:De overmijdelijke vraag komt dan op hoe je dat van tevoren kunt weten.freek schreef: Daarom ga ik alleen als ik weet dat de dominee me iets te vertellen heeft.
jvdg schreef:De overmijdelijke vraag komt dan op hoe je dat van tevoren kunt weten.freek schreef: Daarom ga ik alleen als ik weet dat de dominee me iets te vertellen heeft.
sprak hij met zeer voldane glimlach..........freek schreef:jvdg schreef:De overmijdelijke vraag komt dan op hoe je dat van tevoren kunt weten.freek schreef: Daarom ga ik alleen als ik weet dat de dominee me iets te vertellen heeft.
Inmiddels ben ik ervaringsdeskundige als het over een aantal predikanten gaat
Wat is dit toch jammer. Ik hoop dat je nog eens zult gaan omdat je ziel er naar hunkert of dat dat God nog wat te spreken zal hebben.freek schreef:Daarom ga ik alleen als ik weet dat de dominee me iets te vertellen heeft.
Ja dat ben ik inderdaad met je eens,caprice schreef:Wat is dit toch jammer. Ik hoop dat je nog eens zult gaan omdat je ziel er naar hunkert of dat dat God nog wat te spreken zal hebben.freek schreef:Daarom ga ik alleen als ik weet dat de dominee me iets te vertellen heeft.
Spreekt God door willekeurig iedere dominee?????caprice schreef:Wat is dit toch jammer. Ik hoop dat je nog eens zult gaan omdat je ziel er naar hunkert of dat dat God nog wat te spreken zal hebben.freek schreef:Daarom ga ik alleen als ik weet dat de dominee me iets te vertellen heeft.
God zou ook door jou kunnen spreken?toch?Afgewezen schreef:Spreekt God door willekeurig iedere dominee?????caprice schreef:Wat is dit toch jammer. Ik hoop dat je nog eens zult gaan omdat je ziel er naar hunkert of dat dat God nog wat te spreken zal hebben.freek schreef:Daarom ga ik alleen als ik weet dat de dominee me iets te vertellen heeft.
Ik denk dat jij het wel weet...henriët schreef:sprak hij met zeer voldane glimlach..........freek schreef: Inmiddels ben ik ervaringsdeskundige als het over een aantal predikanten gaat
mh.. kwee niet freekie...
Nee. Alleen door Zijn geroepen knechten.Afgewezen schreef:Spreekt God door willekeurig iedere dominee?????caprice schreef:Wat is dit toch jammer. Ik hoop dat je nog eens zult gaan omdat je ziel er naar hunkert of dat dat God nog wat te spreken zal hebben.freek schreef:Daarom ga ik alleen als ik weet dat de dominee me iets te vertellen heeft.
dat weet ik freek, met dat ik het postte dacht ik, kan ik dit wel doen,freek schreef:Ik denk dat jij het wel weet...henriët schreef:sprak hij met zeer voldane glimlach..........freek schreef: Inmiddels ben ik ervaringsdeskundige als het over een aantal predikanten gaat
mh.. kwee niet freekie...
Overigens, zo voldaan voel ik me niet.
En hoe weet ik nu of het een geroepen knecht betreft?caprice schreef:Nee. Alleen door Zijn geroepen knechten.Afgewezen schreef: Spreekt God door willekeurig iedere dominee?????
caprice schreef:Wat is dit toch jammer. Ik hoop dat je nog eens zult gaan omdat je ziel er naar hunkert of dat dat God nog wat te spreken zal hebben.freek schreef:Daarom ga ik alleen als ik weet dat de dominee me iets te vertellen heeft.
Helemaal mee eens!freek schreef:caprice schreef:Wat is dit toch jammer. Ik hoop dat je nog eens zult gaan omdat je ziel er naar hunkert of dat dat God nog wat te spreken zal hebben.freek schreef:Daarom ga ik alleen als ik weet dat de dominee me iets te vertellen heeft.
Toch is het minder jammer dan je denkt. God heeft in zijn Woord iets te zeggen; als dat woord niet verklaard en toegepast wordt in een dienst, heeft God weinig te zeggen. Dat is althans niet zijn gewone, middelijke weg.
En caprice, wie zegt dat mijn ziel niet hunkert naar voedsel? Maar als je iedere keer stenen voor brood krijgt, ligt dat op een gegeven moment best zwaar op de maag.
Nee joh, ik ben niet van suiker. Ik heb ook al toegelicht waarom ik dit zei, in een volgende posting.henriët schreef:dat weet ik freek, met dat ik het postte dacht ik, kan ik dit wel doen,freek schreef: Ik denk dat jij het wel weet...
maar ik wilde je even aan t nadenken zetten over wat je schreef, als je verder leest in de volgende posting, heb ik duidelijk aangegeven, dat ik meen dat het jou idee is, .....
lees maar ff.
mocht ik je pijn hebben gedaan, excuus, en neem ik t terug
ok ik zie tfreek schreef:Nee joh, ik ben niet van suiker. Ik heb ook al toegelicht waarom ik dit zei, in een volgende posting.henriët schreef:dat weet ik freek, met dat ik het postte dacht ik, kan ik dit wel doen,freek schreef: Ik denk dat jij het wel weet...
maar ik wilde je even aan t nadenken zetten over wat je schreef, als je verder leest in de volgende posting, heb ik duidelijk aangegeven, dat ik meen dat het jou idee is, .....
lees maar ff.
mocht ik je pijn hebben gedaan, excuus, en neem ik t terug