Bart, wat een prachtig kind!!!!!!!!!!!!!!!!!!!bartvanbeek schreef:@henriët
Het is bedoelt als grapje, maar bedankt voor je woorden, hopen dat het daden wordt.
Schitterende foto`s
- MarthaMartha
Re: Schitterende foto`s
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- zusterelly
jvdg schreef:
Prachtig ventje.
Een hoog voorhoofd.
Duidt op veel hersens.
Ik ben benieuwd, maar ik neem aan dat je ons op de hoogte houdt!

Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Je spreekt uit ervaring, Jan?jvdg schreef:Een hoog voorhoofd.
Duidt op veel hersens.

~~Soli Deo Gloria~~
Nee, mijn voorhoofd is gemiddeld van hoogte.Hendrikus schreef:Je spreekt uit ervaring, Jan?jvdg schreef:Een hoog voorhoofd.
Duidt op veel hersens.
Neem je de kaalheid daarboven kun je ook het vermoeden krijgen dat...........

"Waar verstand zit kan geen haar groeien", zei een van m'n ooms altijdjvdg schreef:Neem je de kaalheid daarboven kun je ook het vermoeden krijgen dat...........

~~Soli Deo Gloria~~
hoe zit dat bij jou???Hendrikus schreef:"Waar verstand zit kan geen haar groeien", zei een van m'n ooms altijdjvdg schreef:Neem je de kaalheid daarboven kun je ook het vermoeden krijgen dat...........

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Mijn vriend zegt dan: op een lege schuur hoeft geen dak... en hij is ook kalende!Hendrikus schreef:"Waar verstand zit kan geen haar groeien", zei een van m'n ooms altijdjvdg schreef:Neem je de kaalheid daarboven kun je ook het vermoeden krijgen dat...........
- MarthaMartha
MariaW schreef:Mijn vriend zegt dan: op een lege schuur hoeft geen dak... en hij is ook kalende!Hendrikus schreef:"Waar verstand zit kan geen haar groeien", zei een van m'n ooms altijdjvdg schreef:Neem je de kaalheid daarboven kun je ook het vermoeden krijgen dat...........

Dat kan wel waar wezen, maar op de mesthoop groeit ook geen haar.Hendrikus schreef:"Waar verstand zit kan geen haar groeien", zei een van m'n ooms altijdjvdg schreef:Neem je de kaalheid daarboven kun je ook het vermoeden krijgen dat...........

Ik heb weinig verstand van mesthopen, maar de stelling "waar verstand zit kan geen haar groeien" betekent nog niet dat overal waar geen haar zit ook verstand aanwezig is...jvdg schreef:Dat kan wel waar wezen, maar op de mesthoop groeit ook geen haar.Hendrikus schreef:"Waar verstand zit kan geen haar groeien", zei een van m'n ooms altijdjvdg schreef:Neem je de kaalheid daarboven kun je ook het vermoeden krijgen dat...........

(Denk aan de stoel en de vier poten...)
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
- sweelinck 25
Dan heb ik helemaal geen verstandHendrikus schreef:"Waar verstand zit kan geen haar groeien", zei een van m'n ooms altijdjvdg schreef:Neem je de kaalheid daarboven kun je ook het vermoeden krijgen dat...........

arme sweesweelinck 25 schreef:Dan heb ik helemaal geen verstandHendrikus schreef:"Waar verstand zit kan geen haar groeien", zei een van m'n ooms altijdjvdg schreef:Neem je de kaalheid daarboven kun je ook het vermoeden krijgen dat...........![]()

the only thing is following that Light
- MarthaMartha
maar wel een mooie bos haar!sweelinck 25 schreef:Dan heb ik helemaal geen verstandHendrikus schreef:"Waar verstand zit kan geen haar groeien", zei een van m'n ooms altijdjvdg schreef:Neem je de kaalheid daarboven kun je ook het vermoeden krijgen dat...........![]()