Heel erg veel beterschap en een dikke knuffel.henriët schreef:bezorgd, onze honnepon heeft nog steeds erg hoge koorts (40,8/40,3)
Hoe is je stemming op dit moment? [2]
-
Schemerlichtje
Re: Hoe is je stemming op dit moment?
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Idem!Schemerlichtje schreef:Heel erg veel beterschap en een dikke knuffel.henriët schreef:bezorgd, onze honnepon heeft nog steeds erg hoge koorts (40,8/40,3)
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Voor de helderheid: voor Honnepon; niet voor henriët!Luther schreef:Idem!Schemerlichtje schreef:Heel erg veel beterschap en een dikke knuffel.henriët schreef:bezorgd, onze honnepon heeft nog steeds erg hoge koorts (40,8/40,3)
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Aan de ene kant onrustig: er ligt een verwijsbrief voor de kaakchirurg op de tafel en daarbij ligt een röntgenfoto naar me te grijnzen.
Aan de andere kant verdrietig. Soms raken kleine dingen je zo dat je er toch van ondersteboven bent.
Ik ga maar naar bed geloof ik.
Aan de andere kant verdrietig. Soms raken kleine dingen je zo dat je er toch van ondersteboven bent.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
momentjevlinder schreef:Aan de ene kant onrustig: er ligt een verwijsbrief voor de kaakchirurg op de tafel en daarbij ligt een röntgenfoto naar me te grijnzen.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
't Gaat weer...henriët schreef:momentjevlinder schreef:Aan de ene kant onrustig: er ligt een verwijsbrief voor de kaakchirurg op de tafel en daarbij ligt een röntgenfoto naar me te grijnzen.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Fijn!vlinder schreef:'t Gaat weer...henriët schreef:momentjevlinder schreef:Aan de ene kant onrustig: er ligt een verwijsbrief voor de kaakchirurg op de tafel en daarbij ligt een röntgenfoto naar me te grijnzen.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Afwachtend.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Stil verwonderd en dankbaar.
Mijn zoon, die chronisch ziek is, heeft zijn eerste studiejaar afgesloten met voldoende studiepunten. Hij mag dus door
De Heere heeft hem de kracht en de wijsheid gegeven dit te kunnen volbrengen.
Ondanks zijn ziekte zet hij zich altijd voor 100% in, om er het beste van te maken.
Mijn zoon, die chronisch ziek is, heeft zijn eerste studiejaar afgesloten met voldoende studiepunten. Hij mag dus door
Ondanks zijn ziekte zet hij zich altijd voor 100% in, om er het beste van te maken.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Goed bericht!!Mara schreef:Stil verwonderd en dankbaar.
Mijn zoon, die chronisch ziek is, heeft zijn eerste studiejaar afgesloten met voldoende studiepunten. Hij mag dus door![]()
Kan spannend zijn die overgang....
Mijn dochtertje mag op het nippertje door naar groep 4
W.s. krijgt ze medicatie voor ADHD; dus de verwachting is dat haar concentratie lg jaar beter is.
We wachten met spanning af wat de dag van morgen aan uitslagen zal brengen w.b. de examens.....
- MarthaMartha
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
wij reden net nog door jullie dorp (of is het een stad), heb je niet gezien.JolandaOudshoorn schreef: