Welk boek ben jij nu aan het lezen? [3]
Re: Welk boek ben jij nu aan het lezen? [2]
Overigens is de vraag niet wat heb je gelezen maar wat lees je, en dat is Langs lijnen van geleidelijkheid van Louis Couperus.
Dat ben ik zekerKislev schreef:- De jongen in de gestreepte pyjama

jij hebt het boek denk ik niet gelezen... kijk maar is ff op internet wat voor boek het is.Gijs83 schreef:Dat ben ik zekerKislev schreef:- De jongen in de gestreepte pyjama
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Nee, was zomaar een losse opmerking tussendoor...hmprff schreef:jij hebt het boek denk ik niet gelezen... kijk maar is ff op internet wat voor boek het is.Gijs83 schreef:Dat ben ik zekerKislev schreef:- De jongen in de gestreepte pyjama

Overigens niet sterk in dat boek dat Bruno het allemaal niet snapt. Jongetjes van 9 hoefde je damals echt niet uit te leggen wat een Jood was en wie de Fuhrer. Persoonlijk zou ik voor een veel onbekender kamp hebben gekozen ( waar wel kinderen waren itt Auschwitz). Ook een andere manier verzinnen om binnen te komen. Door het draad op te tillen is niet reeel. Dan had Shmuel namelijk ook zo kunnen ontsnappen.
Maar goed, dat is des schrijvers vrijheid zullen we maar zeggen.
Maar goed, dat is des schrijvers vrijheid zullen we maar zeggen.
In Zijn arm de lammeren
Eén ding weet ik, dat ik blind ben en niet zie...
Van Conelius Lambregtse? Die heb ik ooit gelezen.PvS schreef:In Zijn arm de lammeren
Ik denk dat ik het boek bij verschillende verhuizingen kwijt ben geraakt.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ja. Voor wie het boek nog niet gelezen heeft verdiend het een aanbeveling.-DIA- schreef:Van Conelius Lambregtse? Die heb ik ooit gelezen.PvS schreef:In Zijn arm de lammeren
Er zullen hier op RF weinig zijn die het niet gelezen hebben, dunkt me.
Brieven van Jonathan Edwards aan Isaac Watts, waarin hij verslag doet van het geestelijke leven en bekeringen in zijn gemeente en de omringende gemeenten. Aan te raden.
Waar te koop?memento schreef:Brieven van Jonathan Edwards aan Isaac Watts, waarin hij verslag doet van het geestelijke leven en bekeringen in zijn gemeente en de omringende gemeenten. Aan te raden.
Ik heb m in The Works of Jonathan Edwards, in het engels dus.PvS schreef:Waar te koop?memento schreef:Brieven van Jonathan Edwards aan Isaac Watts, waarin hij verslag doet van het geestelijke leven en bekeringen in zijn gemeente en de omringende gemeenten. Aan te raden.
In het Nederlands vertaald onder de titel Die God leeft nog, oa hier gratis te lezen: http://www.theologienet.nl/documenten/E ... ekking.pdf
Ok. Bedankt voor de link.memento schreef:Ik heb m in The Works of Jonathan Edwards, in het engels dus.PvS schreef:Waar te koop?memento schreef:Brieven van Jonathan Edwards aan Isaac Watts, waarin hij verslag doet van het geestelijke leven en bekeringen in zijn gemeente en de omringende gemeenten. Aan te raden.
In het Nederlands vertaald onder de titel Die God leeft nog, oa hier gratis te lezen: http://www.theologienet.nl/documenten/E ... ekking.pdf
Heb 'm wel eens zien staan, maar nog nooit gelezen.
Eerst nog even over Fransje Weststrate lezen...
misschien heb ik er wel 1 voor je.-DIA- schreef:Van Conelius Lambregtse? Die heb ik ooit gelezen.PvS schreef:In Zijn arm de lammeren
Ik kreeg onlangs: het huisje aan de zeedijk van iemand te leen, het was errug oud, maar wel heel mooi
naam van de schrijver ben ik even kwijt, komt misschien weer boven borrelen, iemand die het ook gelezen heeft
naam van de schrijver ben ik even kwijt, komt misschien weer boven borrelen, iemand die het ook gelezen heeft

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
H. Kingmans.