Afscheid en intrede [2]

-DIA-

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door -DIA- »

GGG038 schreef: 23 jun 2023, 11:28
-DIA- schreef: 23 jun 2023, 09:04
Hendrikus schreef: 23 jun 2023, 07:59
-DIA- schreef: 22 jun 2023, 13:06 Ik verwonder me dat dit nu al op YouTube staat! De afscheidsdienst van ds Huijser van gisteren....
Wie zou daar achter zitten... En mag dat zomaar?
https://www.youtube.com/watch?v=le2Aqubc1A0
Wel knap dat je dat dan ook meteen weet te vinden! :tilt
Nee, dat is helemaal niet moeilijk. Het was me al bekend dat er nogal wat preken van ds. Huijser op YouTube staan. Deze moeten er door derden zijn opgezet. Als je dat weet vind je al heel snel wat nieuw is.
Ik vraag me overigens af of u het nu echt zo'n prestatie vindt om die preken te vinden. Daar kon toch wel, misschien diep in uw onderbewustzijn meer achter zitten. Ik zeg niet dat het zo is, maar u een beetje beetje kennende, moeten we toch haast wel denken dat u zijn prediking niet zoekt, of er mag iets in u veranderd zijn.
Overigens, dat heb ik al gezegd, ik weet niet of een 'illegale verbreiding' van zijn preken vruchten zal afwerpen. Het kan wel, maar ik geloof niet dat het dan door een rechte weg is, ook al is het Woord wel recht.
Jammer van deze opmerking, want dit kan hier zomaar weer een val zijn om mij in moeilijkheden te brengen.

Illegale verbreiding?
Volgens mij zijn nagenoeg alle preken die op dit (en andere YouTube kanalen met preken staan) afkomstig van websites waar ds. Huijser is wezen preken en waar deze preken niet achter een zogenaamd slotje staan. Deze preken zijn openbaar toegankelijk en te beluisteren.
Gezien uw schrijfwijze schat ik u aardig op leeftijd en is dit misschien een nieuw kanaal maar zie het niet meer als een bundeling van preken welke elders op het internet (lees websites van GG kerken) te vinden zijn.
Dan zou mijns inziens bronvermelding gewenst zijn. Dat is wel zo duidelijk en zo werken we op dit forum ook. Ik wil hier verder ook weer geen groot punt van maken.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Job

Bericht door Job »

Om half drie is de bevestiging mee te luisteren van ds. Sonnevelt als predikant van GG Poederoijen. Hun allereerste herder en leraar! Ds. Huijser gaat voor. Te volgen via kerkdienstgemist.nl, gergem Poederoijen.
rian

Bericht door rian »

Job schreef: 28 jun 2023, 14:13 Om half drie is de bevestiging mee te luisteren van ds. Sonnevelt als predikant van GG Poederoijen. Hun allereerste herder en leraar! Ds. Huijser gaat voor. Te volgen via kerkdienstgemist.nl, gergem Poederoijen.
Wat een mooie dag voor de gemeente van Poederoijen!!
'Al wat uit het geloof niet is, dat is zonde'
Romeinen 14:23
helma

Bericht door helma »

Job schreef:Om half drie is de bevestiging mee te luisteren van ds. Sonnevelt als predikant van GG Poederoijen. Hun allereerste herder en leraar! Ds. Huijser gaat voor. Te volgen via kerkdienstgemist.nl, gergem Poederoijen.
Ik hoop dat ze even online staan...heb vandaag geen gelegenheid om te luisteren
Job

Bericht door Job »

helma schreef: 28 jun 2023, 17:00
Job schreef:Om half drie is de bevestiging mee te luisteren van ds. Sonnevelt als predikant van GG Poederoijen. Hun allereerste herder en leraar! Ds. Huijser gaat voor. Te volgen via kerkdienstgemist.nl, gergem Poederoijen.
Ik hoop dat ze even online staan...heb vandaag geen gelegenheid om te luisteren
Weer wat aan het opknappen?
Ik heb op dit moment geen device bij de hand waarop ik de preken kan downloaden of opnemen maar mochten ze later niet meer beschikbaar zijn, dan wil ik wel een schriftelijk verslagje voor je maken, mocht je willen. Maar meestal komt het wel, al dan niet in uitgeklede vorm, op GGinfo.
helma

Bericht door helma »

Ik voel me fitter maar nog steeds constant pijn. Hopelijk werkt deze kuur goed.

Heb drukke dag vandaag. Met schoonmoeder naar t ziekenhuis, moeder/dochter op Schiphol halen en nu onderweg naar 50 jarig jubileum zwager en schoonzus...
helma

Bericht door helma »

Oh dank voor het aanbod! Zou fijn zijn.
Job

Bericht door Job »

helma schreef: 28 jun 2023, 17:22 Oh dank voor het aanbod! Zou fijn zijn.
Vooralsnog staat de bevestigingsdienst open. Mocht je even kort thuis zijn, dan kun je hem snel op downloaden zetten op je eigen pc.... Hoeft maar een paar tellen te kosten.
Beterschap verder.
Jo-Ann

Bericht door Jo-Ann »

Job schreef: 28 jun 2023, 17:46
Vooralsnog staat de bevestigingsdienst open. Mocht je even kort thuis zijn, dan kun je hem snel op downloaden zetten op je eigen pc.... Hoeft maar een paar tellen te kosten.
Beterschap verder.
Hoe kun je downloaden, als die knop er niet bij staat?
simonschenk

Bericht door simonschenk »

Jo-Ann schreef: 28 jun 2023, 18:42
Beterschap verder.
Zie mail
Job

Bericht door Job »

Jo-Ann schreef: 28 jun 2023, 18:42
Beterschap verder.
Oeh, sorry! Ik dacht die mogelijkheid er altijd is op kerkdienstgemist maar zie nu inderdaad dat dat hier niet kan. Hopelijk kan Simon Schenk je helpen, dat geldt ook voor @Helma.
rian

Bericht door rian »

Wat een ontroerende dienst!! De toespraak van de ouderling trof me, de hartelijke woorden aan ds. Huijser, het welkom aan ds en mw Sonnevelt. Ook de woorden die gericht werden tot de jeugd van de gemeente, wat een hartelijkheid sprak daaruit.
'Al wat uit het geloof niet is, dat is zonde'
Romeinen 14:23
Job

Bericht door Job »

rian schreef: 28 jun 2023, 21:35 Wat een ontroerende dienst!! De toespraak van de ouderling trof me, de hartelijke woorden aan ds. Huijser, het welkom aan ds en mw Sonnevelt. Ook de woorden die gericht werden tot de jeugd van de gemeente, wat een hartelijkheid sprak daaruit.
Nou. Zo zou ik wel tien ouderlingen wensen.
Job

Bericht door Job »

Ha Helma, ik zie dat de bevestiging en intrede nog openstaan.
HHKtE

Bericht door HHKtE »

Dv zondag 27 augustus
Herv kerk te Nieuwer ter Aa bevestiging en intrede van Kand J J van der Meulen tot predikant
Plaats reactie