JaCa schreef:- Bijbelverhaal vertellen op zondagschool
Zozo, die zondagschool is uitgelopen naar de maandag ?
Kerstfeest zondagschool.
en ze deed het super! Best moeilijk verhaal van Simeon in de tempel.
en alles wat hij zegt tegen Maria eenvoudig over te brengen....
m'n complimenten!
Idd het kerstfeest van de zondagschool.
Thanks Helma
JolandaOudshoorn schreef:Hopelijk lukt het me vanavond om de collecte voor de zondagschool te lopen.
Verder een drukke dag met allemaal kleine verplichtingen die gedaan moeten worden voor het eind van het jaar.
Wat gaat de tijd toch hard.
zo net lekker uitgeslapen tot 9 uur..... Straks wat lekkere spulletjes kopen voor de lunch (kga bij een vriendin lunchen) vanmiddag m'n kerstpakket ophalen en vanavond komt een zoon van een vriendin hier eten.
JolandaOudshoorn schreef:Hopelijk lukt het me vanavond om de collecte voor de zondagschool te lopen.
Verder een drukke dag met allemaal kleine verplichtingen die gedaan moeten worden voor het eind van het jaar.
collecte voor de zondagsschool
Vind je dat vreemd? Zij moeten toch ook lesmateriaal etc bekostigen?
collecte voor de zondagsschool
Vind je dat vreemd? Zij moeten toch ook lesmateriaal etc bekostigen?
Inderdaad, en hier doen we die collecte nog gewoon huis-aan-huis. Maar het is me niet gelukt, dus moet ik een andere avond nog op pad.
vanmorgen samen met 2 zussen het huishouden gedaan
vanmiddag de laatste hand slaan aan mijn inleiding die ik morgen moet houden voor het kerst van de ouderen.
vanavond Kerstviering groep 2, maar mijn dochtertje is (weer...) ziek.
38,5 maar verder springlevend
en snotneuzen...
lesgeven (laatste les voor de kerstvakantie, mevrouw, we gaan toch wel wat leuks doen?), vergaderen, kerstcd's opzoeken, heel hard aanzetten en dan het huis met bezemen keren.
Vanmorgen uitgeslapen tot 8.30, gedoucht, was opgeruimd, nieuwe was aangezet, dekbed uit het raam gehangen (heerlijk fris) koffie bij m'n schoonmoeder, tandartsassistente te woord gestaan en wéér de afspraak verzet (tandarts is ziek, nou ja, wel beter dan dat ze snotverkouden boven mijn open mond gaat hangen), toen ff eten en rf, zo manlief opvangen die terugkomt van een tentamen en vanavond in Gouda adventsliederen zingen met een paar 100 mensen.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.