GerefGemeente-lid schreef:Oneens.
Je moet niet te pas en te onpas met die preek van ds. Verschuure overal op de proppen komen. Ik heb het vorige week ook al gezegd, maar daar zijn genoeg andere draadjes voor. Het is gewoon off-topic.
Was dat te onpas? Als je gewaarschuwd wordt voor de ernstige toestand in waarin we in deze wereld verkeren, dan moeten de gevaren ook bij name kunnen worden genoemd. Ik ben een beetje wakker geworden dat de moderne media meer gevaren in zich hebben en dat we beter niet naïef kunnen zijn. Maar ik zei het al, ik zal wel nooit iets goeds kunnen zeggen. Is er ooit een dag in 15 jaar geweest zonder kritiek? Ik hoop dat ik nu wat overdrijf, maar het benaderd de waarheid wel. Misschien dat ik in de perioden dat ik in het ziekenhuis lag hier geen last van had en toen ik corona had viel het ook wel mee, maar normaal gesproken kan ik blijkbaar weinig goeds zeggen. Laten we het forum een beetje netjes houden en niet een ander onnodig bekritiseren om zeker om allerlei kleinigheden. Het lijkt wel of iedereen zich ook steeds sneller ergert. Ook wel een teken aan de wand. We nemen, als we ons niet vergissen, steeds meer kittelachtigheid waar.