Die heb ik wel voor je. Ik kan ze dinsdag brengen als het niet regent en je max een half uur lopen van het centrum vandaan woont. Anders mag je ze afhalen.Posthoorn schreef:'Jils roeping' mis ik nog. En 'Voorspel in Florence'.helma schreef:Ze zijn gereserveerd. Iemand nog een missend deel uit de serie van Sanne van Havelte?
Ik ben drastisch boeken aan het opruimen...
Gaat beter dan ik dacht
Vraag (algemeen)
Re: Vraagje
@dodo @samanthi @zita of anderen, weten jullie of kringloopwinkels ook goede(schone) jampotjes e.d. met deksel verkopen?
- Dodo
Nee, dat zie ik eigenlijk niet. Wel soms kleine weckpotjes, met zo'n rubberring, maar of die voldoende afsluiten weet ik niet.Chrisje72 schreef:@dodo @samanthi @zita of anderen, weten jullie of kringloopwinkels ook goede(schone) jampotjes e.d. met deksel verkopen?
Mijn dochter shopt voor jampotjes met deksel in de kennissenkring. Dat gaat nog best hard. Bruine bonen, jam, spread, honing. Als het maar een metalen deksel is.
Ik zou geen weckpotjes in een tweedehandswinkel aanschaffen. Het luistert nogal nauw.Chrisje72 schreef:@dodo @samanthi @zita of anderen, weten jullie of kringloopwinkels ook goede(schone) jampotjes e.d. met deksel verkopen?
Als je even in je familie en vriendenkring dropt dat je graag glazen potjes wilt hebben, zul je in no time voldoende hebben. Want in elk gezin wordt wel jam, spread, appelmoes, peulvruchten gegeten, toch?

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ik denk dat ik nog geen half uur lopen van het centrum woon. Wel is de kans groot dat ik niet thuis ben, want ik heb enkele afspraken die dag. Gooi de boeken dan maar in mijn brievenbus als je dat niet erg vindt.helma schreef:Die heb ik wel voor je. Ik kan ze dinsdag brengen als het niet regent en je max een half uur lopen van het centrum vandaan woont. Anders mag je ze afhalen.Posthoorn schreef:'Jils roeping' mis ik nog. En 'Voorspel in Florence'.helma schreef:Ze zijn gereserveerd. Iemand nog een missend deel uit de serie van Sanne van Havelte?
Ik ben drastisch boeken aan het opruimen...
Gaat beter dan ik dacht

Een van de boeken is een omnibus.. Dat is lastig in de brievenbus. Je mag ze ook langshalen bij de OuweVrouwenpoort?
Kan ook bij mij afgeven. Daar kom je min of meer langs en er is altijd wel iemand thuis.
Oude vrouwenpoort heb ik nog nooit van gehoord, trouwens.
-
- Verbannen
Ik zou een paraplu meenemen, @helma. Het regent morgen.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
refo schreef:Kan ook bij mij afgeven. Daar kom je min of meer langs en er is altijd wel iemand thuis.
Oh, haha, dat 'oude' mag er af ja.
Als je je adres geeft (in pb) dan doe ik dat wel
- Dodo
Als je het hebt over de da Costaschool, schrijf je dat dan zo, of is het toch de Da Costaschool?
De tweede vorm is juist.
- Dodo
Danke.
't Lijkt het Groot Dictee der Nederlandse taal welTiberius schreef:De tweede vorm is juist.

~~Soli Deo Gloria~~
Alvast bedankt, @helma en @refo!helma schreef:refo schreef:Kan ook bij mij afgeven. Daar kom je min of meer langs en er is altijd wel iemand thuis.
Oh, haha, dat 'oude' mag er af ja.
Als je je adres geeft (in pb) dan doe ik dat wel

In een dorp hier in de buurt hebben ze een Da Costastraat, dus vandaar dat ik het zo snel wist.Hendrikus schreef:'t Lijkt het Groot Dictee der Nederlandse taal welTiberius schreef:De tweede vorm is juist.