Vraag (algemeen)

Arja

Re: Vraagje

Bericht door Arja »

Posthoorn schreef:
Valcke schreef:Het is inderdaad mijn eigen vertaling. Wanneer je heel Psalm 132 (in het Hebreeuws) door bent, hoor ik graag wat je hiervan vindt.
Zo, hier ben ik dan. Ik heb mijn eigen vertaling niet opgeschreven, Want ik ga gewoon de tekst door, met hulpmiddelen. Vooral Blueletterbible is mijn grote vriend.

Een paar opmerkingen. Ik zou zelf gewoon 'zegenende zegenen' en 'zeer juichen' handhaven. En dan vind ik 'proviand' niet zo'n poëtisch woord. Ik weet zelf zo gauw geen beter overigens.
Ik vind proviand ook niet mooi klinken. Maar het komt wel dichtbij wat er staat voedsel voor op reis).
Posthoorn

Bericht door Posthoorn »

Orchidee

Bericht door Orchidee »

Kent iemand een goede fokker van "maltipoo's"?

Nog een vraag:
Zijn puppies van kleine honden tegenwoordig echt zo duur als mijn nichtje beweerd?
Tussen de 1750 en 2500 €
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Forummer

Bericht door Forummer »

Doordat veel mensen thuis zitten door de corona crisis is de vraag naar kleine hondjes enorm toegenomen. Kwestie van vraag en aanbod, dus ja de puppies van kleine hondjes zijn enorm duur..
De wereld staat in brand, maar wij gooien olie op het vuur door ons toekijken aan de kant
Lilian1975

Bericht door Lilian1975 »

Orchidee schreef:Kent iemand een goede fokker van "maltipoo's"?

Nog een vraag:
Zijn puppies van kleine honden tegenwoordig echt zo duur als mijn nichtje beweerd?
Tussen de 1750 en 2500 €AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Wij hebben van het voorjaar bij een fokker een boomertje gekocht. Voor 600 euro. Vond het een boel geld. Maar het was een betrouwbare fokker Maar er is veel vraag. Dus prijzen gaan ook omhoog. Ik zag dat ze nu inmiddels 800 euro kosten. :bobo
Stamboom hondjes zijn nog duurder. Er zijn ook handelaren die er een slaatje uut slaan. En inderdaad absurde prijzen vragen.
Dodo

Bericht door Dodo »

Zijn er hier mensen die wel eens een cursus bij het LOI hebben gedaan? Ik doe nu een cursus Acces, maar het valt me niet mee. De uitleg is niet erg duidelijk, filmpjes van een man die razendsnel met de muis van hier naar daar klikt en met een accent praat, en er wordt gerefereerd aan uitleg die er niet bij zit. Ik worstel me er wel door, dus hopelijk komt het goed, maar leuk is anders.
Ik zou ook nog wel eens een cursus excel willen doen, voor de fijne kneepjes. Waar zou ik dat het best kunnen doen? Is het NTI beter?
DDD

Bericht door DDD »

Het is misschien goed om eens recensies van cursussen bij beide aanbieders te lezen. Maar ik schat in dat LOI minder klachten geeft dan NTOI.
Isala

Bericht door Isala »

Forummer schreef:Doordat veel mensen thuis zitten door de corona crisis is de vraag naar kleine hondjes enorm toegenomen. Kwestie van vraag en aanbod, dus ja de puppies van kleine hondjes zijn enorm duur..
Nu maar hopen dat straks de asiels niet volzitten of er honden ergens achter gelaten worden, omdat het uiteindelijk toch niet zo goed uitkwam.
Hora est!
Ambtenaar

Bericht door Ambtenaar »

Dodo schreef:Zijn er hier mensen die wel eens een cursus bij het LOI hebben gedaan? Ik doe nu een cursus Acces, maar het valt me niet mee. De uitleg is niet erg duidelijk, filmpjes van een man die razendsnel met de muis van hier naar daar klikt en met een accent praat, en er wordt gerefereerd aan uitleg die er niet bij zit. Ik worstel me er wel door, dus hopelijk komt het goed, maar leuk is anders.
Ik zou ook nog wel eens een cursus excel willen doen, voor de fijne kneepjes. Waar zou ik dat het best kunnen doen? Is het NTI beter?
Acces for Dummies en Excel voor Dummies biedt ook veel inzicht, is mijn ervaring.
Orchidee

Re: RE: Re: Vraagje

Bericht door Orchidee »

Isala schreef:
Forummer schreef:Doordat veel mensen thuis zitten door de corona crisis is de vraag naar kleine hondjes enorm toegenomen. Kwestie van vraag en aanbod, dus ja de puppies van kleine hondjes zijn enorm duur..
Nu maar hopen dat straks de asiels niet volzitten of er honden ergens achter gelaten worden, omdat het uiteindelijk toch niet zo goed uitkwam.
Idd! Afbeelding
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Dodo

Bericht door Dodo »

Ambtenaar schreef:
Dodo schreef:Zijn er hier mensen die wel eens een cursus bij het LOI hebben gedaan? Ik doe nu een cursus Acces, maar het valt me niet mee. De uitleg is niet erg duidelijk, filmpjes van een man die razendsnel met de muis van hier naar daar klikt en met een accent praat, en er wordt gerefereerd aan uitleg die er niet bij zit. Ik worstel me er wel door, dus hopelijk komt het goed, maar leuk is anders.
Acces for Dummies en Excel voor Dummies biedt ook veel inzicht, is mijn ervaring.
Ik ben begonnen in Acces for Dummies, geweldig! Bedankt voor de tip.

Andere vraag: is het normaal dat je de griepprik, plus die voor je echtgenoot mee naar huis krijgt van de huisarts? En dat je dan jezelf en je man de injectie geeft? Het was een fluitje van een cent, verzekerde het familielid me. Ze heeft geen medische opleiding.

En een andere griepprikvraag: is het normaal dat de huisarts de griepprik gaat uitdelen, en dat op alfabet doet? Hij had maar genoeg tot de K. Een ander familielid, die wat verderop in het alfabet zit, viste zodoende achter het net. Is dat gewoon? Hij had de prik graag mee naar huis willen nemen, denk ik zomaar, zijn vrouw is verpleegkundig.
DDD

Bericht door DDD »

Ik heb geen idee of dat mag.

Ik ben op zoek naar navulling voor geurstokjes van Kruidvat. Iedere keer een glazen potje, met stokjes en verpakking is erg milieu-onvriendelijk. Navulling zou een stuk beter zijn, maar het lijkt erop dat Kruidvat dat niet verkoopt.

Ook een kwartier googlen levert nog weinig nuttigs op.
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

DDD schreef:Ik heb geen idee of dat mag.

Ik ben op zoek naar navulling voor geurstokjes van Kruidvat. Iedere keer een glazen potje, met stokjes en verpakking is erg milieu-onvriendelijk. Navulling zou een stuk beter zijn, maar het lijkt erop dat Kruidvat dat niet verkoopt.

Ook een kwartier googlen levert nog weinig nuttigs op.
Gewoon kopen bij Rituals dan :-)
DDD

Bericht door DDD »

Dat is inderdaad navulling. 230 ml is echter nog steeds weinig, dat is minder dan twee keer vullen. En dat voor meer dan 20 euro.

Ik vind dat erg duur. Ik ben ook niet heel rijk ofzo.
crossmountain

Bericht door crossmountain »

DDD schreef:Dat is inderdaad navulling. 230 ml is echter nog steeds weinig, dat is minder dan twee keer vullen. En dat voor meer dan 20 euro.

Ik vind dat erg duur. Ik ben ook niet heel rijk ofzo.
Van de Rituals krijg ik kriebels. Gemiddelde kostprijs is < 1 euro en ze verkopen het voor het 20 voudige met heel veel (boedistische) emotie er omheen.
Action is goedkoper:
https://www.action.com/nl-nl/p/air-wick-geurstokjes/
Plaats reactie