Zita schreef:Ik had een groene smoothie bij me vandaag....
Wat is dat??
Je gooit groene groenten en wat fruit in de blender, en dan komt er iets lekkers uit. In mijn geval zat er spinazie, komkommer, aardbei, banaan en kiwi in, met wat sinaasappelsap voor de vloeibaarheid. De groene groenten proef je niet, en je krijgt toch een berg vitamines binnen. En 't is nog lekker ook (met je ogen dicht, want groen+aardbei geeft een naar kleurtje).
Sorry voor mijn wereldvreemdheid, maar wat is een blender??
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
OK, geen idee hoe het werkt. Wij hebben zoiets niet.
Heel simpel. Je gooit er fruit/groenten of wat dan ook in wat eetbaar is, je doet de deksel erop (dat is wel aan te raden), je doet de stekker in het stopcontact en draait de knop om (op 1 of 2) tot alles gemalen is.
Simpeler dan een wasmachine is het niet.
OK, geen idee hoe het werkt. Wij hebben zoiets niet.
Heel simpel. Je gooit er fruit/groenten of wat dan ook in wat eetbaar is, je doet de deksel erop (dat is wel aan te raden), je doet de stekker in het stopcontact en draait de knop om (op 1 of 2) tot alles gemalen is.
Simpeler dan een wasmachine is het niet.
Simpeler dan een wasmachine.... Mhh... dan weet ik genoeg.
Maar ik heb het even nagevraagd bij de vrouw des huizes hier: we hebben geen blender (zij wist wel wat het was), maar een staafmixer...
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Chrisje72 schreef:Alleen vitamines blijven niet zo lang hangen, je moet het gelijk opdrinken. Meenemen heeft voor de vitamine C niet zoveel zin
Hangende vitamines?
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Chrisje72 schreef:Alleen vitamines blijven niet zo lang hangen, je moet het gelijk opdrinken. Meenemen heeft voor de vitamine C niet zoveel zin
Hangende vitamines?
Ja...aan het deksel van de blender
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"