Dank u dokterGijs83 schreef:Beterschap! Een paracetemol kan soms wonderen doen...judith schreef:Ik kan ff niet nadenken. zoo'n hoofdpijn.

Dank u dokterGijs83 schreef:Beterschap! Een paracetemol kan soms wonderen doen...judith schreef:Ik kan ff niet nadenken. zoo'n hoofdpijn.
Inderdaad, soms bij sommige mensen.Gijs83 schreef:Beterschap! Een paracetemol kan soms wonderen doen...judith schreef:Ik kan ff niet nadenken. zoo'n hoofdpijn.
Droelie schreef:Aan mijn vriend die ik vanmiddag na 2.5 uur eindelijk weer een paar uur kan zien!!
alsof jij dat niet kent..MarthaMartha schreef:Droelie schreef:Aan mijn vriend die ik vanmiddag na 2.5 uur eindelijk weer een paar uur kan zien!!![]()
Is het na 2,5 uur al ondraaglijk?
Eh.. pardon.. Ik bedoel natuurlijk 2.5 weekhenriët schreef:alsof jij dat niet kent..MarthaMartha schreef:Droelie schreef:Aan mijn vriend die ik vanmiddag na 2.5 uur eindelijk weer een paar uur kan zien!!![]()
is gebeurd hoor. mvg JetZita schreef:dat het zomaar kan gebeuren dat je een post leest, 'm nogmaals wilt lezen en dat er dan opeens een heel stuk discussie verdwenen is. (misschien is het aardig om even aan te geven dat er geknipt is...)
Ai, dat is lang ja!!!Droelie schreef:Eh.. pardon.. Ik bedoel natuurlijk 2.5 weekhenriët schreef:alsof jij dat niet kent..MarthaMartha schreef:Droelie schreef:Aan mijn vriend die ik vanmiddag na 2.5 uur eindelijk weer een paar uur kan zien!!![]()
Nee hoor, God doet wonderen.Gijs83 schreef:Beterschap! Een paracetemol kan soms wonderen doen...judith schreef:Ik kan ff niet nadenken. zoo'n hoofdpijn.
vlinder schreef:Nee hoor, God doet wonderen.Gijs83 schreef:Beterschap! Een paracetemol kan soms wonderen doen...judith schreef:Ik kan ff niet nadenken. zoo'n hoofdpijn.
Het was een kort samenzijn.. Maar wel weer superMarthaMartha schreef:Ai, dat is lang ja!!!Droelie schreef:Eh.. pardon.. Ik bedoel natuurlijk 2.5 weekMarthaMartha schreef:Droelie schreef:Aan mijn vriend die ik vanmiddag na 2.5 uur eindelijk weer een paar uur kan zien!!![]()