Ja, ik zat achter die ene berg links van het aanrecht, vlak voor die stapel volle vuilniszakken.JolandaOudshoorn schreef:Huh?? ben jij dan bij mij geweest????Zita schreef:Mensen die zeggen: 'let niet op de rommel', waar het echt een ongelooflijke bende is, en je moet springen van de ene lege plek op de grond naar de andere. Heerlijk.
Kleine vreugden
Re: Kleine vreugden
- MarthaMartha
JolandaOudshoorn schreef:Huh?? ben jij dan bij mij geweest????Zita schreef:Mensen die zeggen: 'let niet op de rommel', waar het echt een ongelooflijke bende is, en je moet springen van de ene lege plek op de grond naar de andere. Heerlijk.
ik heb bij jou nog nooit over iets heen moeten springen.
Het doorslapen van zoonlief. Wat is dat toch heerlijk.
Het lachen en kletsen van zoonlief.
Een klein katje, in combinatie met een knot breiwol (het breit wel wat lastiger, maar dat heb ik er graag voor over).
- MarthaMartha
.... een nacht doorslapen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (valt meer onder uiterst gróóóóóóóte vreugden)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha schreef:.... een nacht doorslapen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (valt meer onder uiterst gróóóóóóóte vreugden)
Fijn!!!!
-
Schemerlichtje
Fijne gesprekken deze week en gisteren ook een goede avond.
Vandaag 'op naar de tandarts
Vandaag 'op naar de tandarts
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
- MarthaMartha
vannacht nog een keer!helma schreef:MarthaMartha schreef:.... een nacht doorslapen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (valt meer onder uiterst gróóóóóóóte vreugden)
Fijn!!!!
-
Schemerlichtje
Heerlijk voor je zeg!MarthaMartha schreef:vannacht nog een keer!helma schreef:MarthaMartha schreef:.... een nacht doorslapen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (valt meer onder uiterst gróóóóóóóte vreugden)
Fijn!!!!
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Men zegt dat ze vanaf hun 1e levensjaar echt gaan doorslapen.MarthaMartha schreef:vannacht nog een keer!helma schreef:MarthaMartha schreef:.... een nacht doorslapen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (valt meer onder uiterst gróóóóóóóte vreugden)
Fijn!!!!
Hier begint het doorslapen al aardig z'n werk te doen. 1 nachtje in de week dat hij 's nachts komt voor een flesje. Meestal slaapt hij van 20:00 - 7:00 (wel krijgt hij om 23:00 nog een voeding). En van 7-9/10 uur. Heerlijk vooral in het weekend.
- MarthaMartha
Lassie schreef:Men zegt dat ze vanaf hun 1e levensjaar echt gaan doorslapen.MarthaMartha schreef:vannacht nog een keer!helma schreef:MarthaMartha schreef:.... een nacht doorslapen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (valt meer onder uiterst gróóóóóóóte vreugden)
Fijn!!!!
Hier begint het doorslapen al aardig z'n werk te doen. 1 nachtje in de week dat hij 's nachts komt voor een flesje. Meestal slaapt hij van 20:00 - 7:00 (wel krijgt hij om 23:00 nog een voeding). En van 7-9/10 uur. Heerlijk vooral in het weekend.
Dat heeft ie nog nooooooooooooooooit gedaan.....
Nu hij dus doorslaapt.... slaap ik ineens heel slecht. Ach tsja.. t zal dr wel bij horen.
Hier een kleine vreugd: de 1e 3,5 maand voorbij. Sjonge wat een verademing dat hij zo weinig meer huilt. Het begint gewoon leuk te worden.
Hier een kleine vreugd: de 1e 3,5 maand voorbij. Sjonge wat een verademing dat hij zo weinig meer huilt. Het begint gewoon leuk te worden.
Geniet er maar van!Lassie schreef:Nu hij dus doorslaapt.... slaap ik ineens heel slecht. Ach tsja.. t zal dr wel bij horen.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Dat doen we ook zeker....henriët schreef:Geniet er maar van!Lassie schreef:Nu hij dus doorslaapt.... slaap ik ineens heel slecht. Ach tsja.. t zal dr wel bij horen.