Dat moeten is toch geen regel in Rijssen? Ik lees er veel te vaak over bij jou.Gijs83 schreef:M'n moeder zou wel zeggen als ze zo jong verkering en krijgen of zelfs al gaan/moeten trouwen: "Ze slaan een heel stuk van hun leven over". Ze bedoeld het optrekken met vriendinnen e.d.henriët schreef:oh grut meid tochmonique schreef:mn verkering al weer uit is ik het uitgemaakt heb
hij alles gelogen heeft tegen mij
ik nu lekker single ben en voorlopig dat ook blijf
wat vervelend, dat is niet leuk als er leugen in het spel is
succes en sterkte.
gewoon lekker even single blijven, nu kun je nog van je jeugd genieten! heerlijk toch, leuk met vriendinnen wat ondernemen
Wist je dat . . . [11]
Re: Wist je dat . . . [11]
....als je verkering hebt of getrouwd bent
....je heus wel met vriendinnnen op kunt trekken (1 dag of een weeken/week)
...je dan echt niet achter de geraniums zit
....je heus wel met vriendinnnen op kunt trekken (1 dag of een weeken/week)
...je dan echt niet achter de geraniums zit
- JolandaOudshoorn
mmm nooit het gevoel gehad dat ik een stuk leven heb overgeslagen.Gijs83 schreef:M'n moeder zou wel zeggen als ze zo jong verkering en krijgen of zelfs al gaan/moeten trouwen: "Ze slaan een heel stuk van hun leven over". Ze bedoeld het optrekken met vriendinnen e.d.henriët schreef:oh grut meid tochmonique schreef:mn verkering al weer uit is ik het uitgemaakt heb
wat vervelend, dat is niet leuk als er leugen in het spel is
succes en sterkte.
gewoon lekker even single blijven, nu kun je nog van je jeugd genieten! heerlijk toch, leuk met vriendinnen wat ondernemen
Als je het goed doet, trouw je nooit te vroeg !

Ik weet, mijn Verlosser leeft
't rokkie is tekort he Gijs?jvdg schreef:Nou, Gijs, alle twijfel is nu toch wel weggenomen, lijkt mij.......Droelie schreef:Bij deze dan het bewijs in rok en met los haar:Gijs83 schreef:
Het lijkt erop dat er man op de avatar staat. De kleding en haardracht duidt daar niet echt op vrouwelijkheid. Daar spreekt de Bijbel toch wel anders over. Ik bedoelde met 'ie' niet speciaal een man, maar ging er wel vanuit dat Droele een (jonge)man was.

had je net een kamervergadering achter de rug?

Ja een zeer interessant ontmoeting met Geert Wilders.. om van te jankenBJD schreef:'t rokkie is tekort he Gijs?jvdg schreef:Nou, Gijs, alle twijfel is nu toch wel weggenomen, lijkt mij.......Droelie schreef:Bij deze dan het bewijs in rok en met los haar:Gijs83 schreef:
Het lijkt erop dat er man op de avatar staat. De kleding en haardracht duidt daar niet echt op vrouwelijkheid. Daar spreekt de Bijbel toch wel anders over. Ik bedoelde met 'ie' niet speciaal een man, maar ging er wel vanuit dat Droele een (jonge)man was.

Moderator opmerking
Ik heb hier wat postings weggehaald: het is hier niet toegestaan op dergelijke wijze over elkaar te spreken.
Met vriendelijke groeten,
Tiberius
Ik heb hier wat postings weggehaald: het is hier niet toegestaan op dergelijke wijze over elkaar te spreken.
Met vriendelijke groeten,
Tiberius
stéék je iemand een bos veren in het achterwerk, is het weer niet goed.............
pfffffffffffffffffffffff

Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
-
Bedankt Jo op jou kan ik tenminste bouwen. Maar ja wat wil met met oud jaargenoten.JolandaOudshoorn schreef:Nou, vooruit dan maarMarthaMartha schreef: en na voorlezen van jullie reacties geef ik zijn oproep even door:
Ieder die ons een warm hart toedraagt wordt verzocht te gaan scheppen
Mensen heerlijk een week rust gehad. Ik zou zeggen volgend jaar 4 weken.

Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
Dan zijn we het helemaal eens denk ik. Niet met de een en dan de ander enz maar wachten wat God voor je in petto heeft. Ik wou alleen zeggen dat dat ook al kan gebeuren voor je je school hebt afgemaakt of minimaal 18 of 21 bent. Maar het gaat er om wat je zegt, dat je zoekt naar Zijn weg en wat Hij geeft. En dan zitten we denk ik wel op 1 lijn.helma schreef:Marnix, het gaat hier niet om een ‘man’Marnix schreef:Hehe zowel Monique als Helma: 't is wel wat rationeel. En zo werkt de liefde niet altijd. Het advies is ook niet heel verstandig (op het bidden na). Stel dat je de man van je dromen tegenkomt, dan ben je niet verstandig als je die laat lopen onder het motto "eerst school maar eens afmaken / een andere man heeft me slecht behandeld dus is laat voorlopig iedereen lopen". Je kan dat idee hebben maar als je het God laat bepalen hou je ook rekening met de mogelijkheid dat Hij iemand in je leven brengt voordat je je school hebt afgemaakt.helma schreef:monique schreef:mn verkering al weer uit is ik het uitgemaakt heb
héél verstandig
maak eerst je school maar af...
en maak er een gebedszaak van
Het gaat hier om verkering op jonge leeftijd
Dan lijkt het mij heel verstandig om te wachten wat God voor je in petto heeft en niet 'dan met de een en dan met een ander' verkering te hebben
Want ik denk dat dat niet Gods wil is en ook dat het niet gezond voor jezelf is
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Ik denk dat het woord dat je gebruikte nog niet zo ingeburgerd is hier, ook al geeft de Van Dale gewoon aan: 10 (inform) bijzonder aantrekkelijk(e) man, vrouw, jongen, meisjeRens schreef:stéék je iemand een bos veren in het achterwerk, is het weer niet goed.............pfffffffffffffffffffffff
Kortom, de volgende keer gewoon zeggen: Bijzonder aantrekkelijke vrouw. Dat betekent hetzelfde en ligt minder gevoelig.

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Marnix schreef:Ik denk dat het woord dat je gebruikte nog niet zo ingeburgerd is hier, ook al geeft de Van Dale gewoon aan: 10 (inform) bijzonder aantrekkelijk(e) man, vrouw, jongen, meisjeRens schreef:stéék je iemand een bos veren in het achterwerk, is het weer niet goed.............pfffffffffffffffffffffff
Kortom, de volgende keer gewoon zeggen: Bijzonder aantrekkelijke vrouw. Dat betekent hetzelfde en ligt minder gevoelig.

dit is geen leuk grapjeDemocritus schreef:
Mensen heerlijk een week rust gehad. Ik zou zeggen volgend jaar 4 weken.

leestip: wat mannen moeten weten over de gedachtenwereld van vrouwen

Nou, ze ziet er zo netjes uit hoor met gulle lach erbij en de foto kan niet meer kapot!BJD schreef: 't rokkie is tekort he Gijs?
Werk trouwens op het Binnenhof e.o.? Daar werkt ook nog wel een bekende van mij en Freek kent hem ook wel!
Dat valt me een beetje tegen van jehelma schreef:dit is geen leuk grapjeDemocritus schreef:
Mensen heerlijk een week rust gehad. Ik zou zeggen volgend jaar 4 weken.![]()
leestip: wat mannen moeten weten over de gedachtenwereld van vrouwen

Tiberius schreef:Dat valt me een beetje tegen van jehelma schreef:dit is geen leuk grapjeDemocritus schreef:
Mensen heerlijk een week rust gehad. Ik zou zeggen volgend jaar 4 weken.![]()
leestip: wat mannen moeten weten over de gedachtenwereld van vrouwen; ik had eerder als leestip Jakobus 4 : 13-17 verwacht.
tja...
zo zie je maar...mensen blijven tegenvallen