Leuke en goede restaurants
- Wilma van den Berg
Re: Leuke en goede restaurants
Ik hoop dinsdag maar eens een kijkje te gaan nemen in Utrecht, de Oude Muntenkelder en woensdag een restaurantje op de Veluwe....(ben overigens benieuwd welke het worden gaat
maar heb er wel ongelooflijke zin in!)

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
wie heeft er nog een tip voor een goed wildrestaurant in Zuid Holland of Utrecht?
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
op de greb in Rhenen, zeer aan te bevelen!!!Billy schreef:wie heeft er nog een tip voor een goed wildrestaurant in Zuid Holland of Utrecht?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
hoe heetie want er zitten er daar een paar bij mijn wetenhenriët schreef:op de greb in Rhenen, zeer aan te bevelen!!!Billy schreef:wie heeft er nog een tip voor een goed wildrestaurant in Zuid Holland of Utrecht?
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
mijn man en ik zijn vrijdag weer eens wezen eten bij de Missionaris in Westervoort
(dat is van een oud-collega van hem)
super!!
super!!
- MarthaMartha
inderdaad super!!!helma schreef:mijn man en ik zijn vrijdag weer eens wezen eten bij de Missionaris in Westervoort
super!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
ga ik voor je navragen..Billy schreef:hoe heetie want er zitten er daar een paar bij mijn wetenhenriët schreef:op de greb in Rhenen, zeer aan te bevelen!!!Billy schreef:wie heeft er nog een tip voor een goed wildrestaurant in Zuid Holland of Utrecht?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Wilma van den Berg
In Sliedrecht zitten ook verschilllende leuke en goede restaurantjes...
Zaterdagavond ga ik met mijn gezin wokken in Groenekan.
Ben er wezen kijken en het ziet er netjes en goed uit.
19 euries pp en dan onbeperkt eten.
Zit voorgerecht bij en vers fruit als nagerecht.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
in Arnhem: Het Proeflokaal. Keuze uit 3 hoofdgerechten maar altijd erg lekker, leuk en vooral heel goedkoop. (laatst met 3 man voor 40 euro gegeten en dan hadden we nog een fles rose erbij ook 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- MarthaMartha
als je dat in voorthuizen doet heb je zelfde prijs en dan allerlei voorgerechten, nagerechten én je drinken erbij in......fluitje schreef:Zaterdagavond ga ik met mijn gezin wokken in Groenekan.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- Oude-Waarheid
Goed zeg dat drinken erbij in zit!!!MarthaMartha schreef:als je dat in voorthuizen doet heb je zelfde prijs en dan allerlei voorgerechten, nagerechten én je drinken erbij in......fluitje schreef:Zaterdagavond ga ik met mijn gezin wokken in Groenekan.
Hier in Amsterdam noord niet en dat is behoorlijk duur dan een bierje 2,25 en 1 glas cola 1.85
al met al loopt het dan toch behoorlijk op omdat het vaak niet bij 2 blijft.
Oeps, dat is oud. Het was bij ons niet doorgegaan toen ivm ziekte van mijn schoonmoeder.MarthaMartha schreef:als je dat in voorthuizen doet heb je zelfde prijs en dan allerlei voorgerechten, nagerechten én je drinken erbij in......fluitje schreef:Zaterdagavond ga ik met mijn gezin wokken in Groenekan.
We hebben toen de plaatselijke chinees een buffet thuis laten bezorgen en drinken kwam gewoon van de plaatselijke supermarkt.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- Wilma van den Berg
De Cockpit, in de buurt van Bosschenhoofd