Maak ik zelf wel uit. Er zijn er genoeg die vinden dat ik beslist moet blijven dus ik blijf!Miepie schreef:Inderdaad!Christiaan schreef: Ik op 1-9-2006 (zal niemand ontgaan zijn :mrgreen: ):
En het geharrewar begint dus ook weer in deze topic.
Het wordt tijd dat je op zoek gaat naar een baantje!
Ik ben nieuw
- Christiaan
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Christiaan, niet zo boos worden...............kijk even naar het lachebekkie achter de laatste zin..............het is bedoeld om je een beetje te kietelen, meer niet...................geen boze opzet of zo!!!Christiaan schreef:
Maak ik zelf wel uit. Er zijn er genoeg die vinden dat ik beslist moet blijven dus ik blijf!
Advies aan jou: let wat beter op de gebruikte emoiticons, die zeggen vaak meer dan de woorden die gebruikt zijn................
Van mij mag Christiaan so wie so blijven, dan gebeurt er nog eens wat op het forum!! Sinds hij op het forum verscheen, is het ineens hééééél levendig geworden...........................................
Christiaan, zoals ik van jou begrepen mocht hebben, heb je genoeg steunbetuigingen gekregen, dus blijf nu maar gezellig bij ons, en laat je pennenvruchten op ons los. Dat je af en toe een steek onder water krijgt moet je maar op de koop toe nemen................ :mrgreen:
Christiaan, zoals ik van jou begrepen mocht hebben, heb je genoeg steunbetuigingen gekregen, dus blijf nu maar gezellig bij ons, en laat je pennenvruchten op ons los. Dat je af en toe een steek onder water krijgt moet je maar op de koop toe nemen................ :mrgreen:
- Christiaan
Gehoord. :mrgreen: :mrgreen:Miepie schreef:O ja? Hoe kom je erbij!Christiaan schreef: Maak ik zelf wel uit. Er zijn er genoeg die vinden dat ik beslist moet blijven dus ik blijf!
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
- Christiaan
En dan??Tiberius schreef:Misschien kunnen we een Christiaan-filter in laten stellen in het profiel. :mrgreen:
Een soort Chrissafe.
Kun je mij ook niet meer uitlachen. :mrgreen: :mrgreen:
- Christiaan
Dat heb ik gemerkt.Tiberius schreef:Dat zouden we sowieso niet durven.Christiaan schreef:En dan??Tiberius schreef:Misschien kunnen we een Christiaan-filter in laten stellen in het profiel. :mrgreen:
Een soort Chrissafe.
Kun je mij ook niet meer uitlachen. :mrgreen: :mrgreen:

Moet je je voorstellen dan?geledu schreef:Nu ik weer stevig mee lees valt het me op dat een aantal nieuwe namen aan het posten zijn :
- Helma
- Uitgeworpen
- Opgeraapt
Allen hartelijk welkom uiteraard, maar zouden jullie je zelf eerst niet even voorstellen ??
Dat is hier een goed gebruik !!!
Liefst met foto !!
waar staat dat?
denk ik net lekker anoniem mee te kunnen doen.......
en ook nog een foto....

- Christiaan
Voorstellen is wel een gewoonte, foto moet je zelf weten.helma schreef:Moet je je voorstellen dan?geledu schreef:Nu ik weer stevig mee lees valt het me op dat een aantal nieuwe namen aan het posten zijn :
- Helma
- Uitgeworpen
- Opgeraapt
Allen hartelijk welkom uiteraard, maar zouden jullie je zelf eerst niet even voorstellen ??
Liefst met foto !!
waar staat dat?
en ook nog een foto....:
Heb ik ook nooit geplaatst.
Namens mij ook hartelijk welkom!!
Gewoon doen: Helma + achternaam, 17 jaar, Veenendaal....helma schreef:Moet je je voorstellen dan?geledu schreef:Nu ik weer stevig mee lees valt het me op dat een aantal nieuwe namen aan het posten zijn :
- Helma
- Uitgeworpen
- Opgeraapt
Liefst met foto !!
waar staat dat?
en ook nog een foto....:
Zoiets dus...
- Christiaan
Mijn Nederlands is niet mijn sterkste kant, zal het ook nooit worden.helma schreef:of een cursus NederlandsMiepie schreef:Inderdaad!Christiaan schreef: Ik op 1-9-2006 (zal niemand ontgaan zijn :mrgreen: ):
En het geharrewar begint dus ook weer in deze topic.
Het wordt tijd dat je op zoek gaat naar een baantje!
regent met een d..........
doet gewoon zeer aan mijn ogen
Ik heb andere talenten, maar niet talen.