Ik lees het nu pas. net terug van vakantie, dus zeg ik het af.Maanenschijn schreef:Als het goed is zit de mail in de mailbox. Laat het anders graag even weten.Maanenschijn schreef:Wederom een actueel lijstje. Deze personen hoop ik vandaag of morgen een mail te sturen met adresgegevens etc.
- Valcke
- Chrisje72
- DDD
- Lilian1975
- J.C. Philpot
- Herman
- Hoopvol
- Bertiel
- Ad Anker
- Arja
- Bourdon16
- Hendrien
- Tiberius (om het licht uit te komen doen)
- Helma
- Maanenschijn
De volgende personen hebben (helaas) afgezegd:
- Posthoorn
- Pierre27
- Johann G. W.
Ben ik onverhoopt en onbedoeld iemand vergeten? laat het graag weten!
PS. De mail van Arja komt terug, die lijkt niet te werken. Zou je me nogmaals willen contacten, met in je bericht een eventueel ander mail adres? Bvd.
RF-meeting in de Betuwe 26-9-2025
Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?
-
- Verbannen
Als jullie wat Psalmen zingen, zou ik graag een geluidsfragment ontvangen, Psalm 42 vers 1 en 3, inclusief samenzang met bovenstem.Bourdon16 schreef:Nou inderdaad. Ik kijk er naar uit en ben benieuwd naar wat die muzikale talenten ten gehore brengen.DDD schreef:Ik ben benieuwd. Een concert zou leuk zijn.Maanenschijn schreef:Nee, ik heb besloten mijn orgelbank beschikbaar te stellen aan hen die veeeel beter kunnen spelen dan ik. Ik tel er zo al 3Bourdon16 schreef:Ik ben trouwens nog wel benieuwd naar jouw improvisatie over psalm 66 a la Widor waar je het pas over had Maanenschijn. Gaan we die morgen nog horen?
Psalm 133 zou toch wel toepasselijk zijn.
En daarnaast hopelijk nog mooie gesprekken en gezelligheid.
Re: RE: Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?
JammerArja schreef:Ik lees het nu pas. net terug van vakantie, dus zeg ik het af.Maanenschijn schreef:Als het goed is zit de mail in de mailbox. Laat het anders graag even weten.Maanenschijn schreef:Wederom een actueel lijstje. Deze personen hoop ik vandaag of morgen een mail te sturen met adresgegevens etc.
- Valcke
- Chrisje72
- DDD
- Lilian1975
- J.C. Philpot
- Herman
- Hoopvol
- Bertiel
- Ad Anker
- Arja
- Bourdon16
- Hendrien
- Tiberius (om het licht uit te komen doen)
- Helma
- Maanenschijn
De volgende personen hebben (helaas) afgezegd:
- Posthoorn
- Pierre27
- Johann G. W.
Ben ik onverhoopt en onbedoeld iemand vergeten? laat het graag weten!
PS. De mail van Arja komt terug, die lijkt niet te werken. Zou je me nogmaals willen contacten, met in je bericht een eventueel ander mail adres? Bvd.
Je mag nog steeds komen hoor gg-lid.
Dan mag jij de berijming nog kiezen en het tempo aangeven..
Dan mag jij de berijming nog kiezen en het tempo aangeven..
Je komt zelf maar als je het wilt horen.GerefGemeente-lid schreef:Als jullie wat Psalmen zingen, zou ik graag een geluidsfragment ontvangen, Psalm 42 vers 1 en 3, inclusief samenzang met bovenstem.Bourdon16 schreef:Nou inderdaad. Ik kijk er naar uit en ben benieuwd naar wat die muzikale talenten ten gehore brengen.DDD schreef:Ik ben benieuwd. Een concert zou leuk zijn.Maanenschijn schreef: Nee, ik heb besloten mijn orgelbank beschikbaar te stellen aan hen die veeeel beter kunnen spelen dan ik. Ik tel er zo al 3
Psalm 133 zou toch wel toepasselijk zijn.
En daarnaast hopelijk nog mooie gesprekken en gezelligheid.
En wat bedoel je met samenzang?
Ik zou graag samen willen zingen, want dat heb ik vandaag nog niet gedaan, maar bij voorkeur zonder bovenstem. 

Ik neem een blik partyknacks mee.Chrisje72 schreef:Nou dan laat ik ze maar thuisLilian1975 schreef:Ik ook, gisteren. En drink geen wijn. Mag zelf rijden en heb net 23 km gewandeld.Bertiel schreef:Ik heb net wat nootjes meegenomen voor vanavondKijken of ik nog wat anders zie in de kast.
Moet ik wel stiekum het huis uitsmokkelen, anders krijg ik ruzie met mijn kinderen haha
Ze kijken hier ook al beteuterd dat de appeltaart á la Zita vanavond verdwijnt...
Weet je wat je morgen te doen staat;)helma schreef:Ze kijken hier ook al beteuterd dat de appeltaart á la Zita vanavond verdwijnt...
Maken jullie een leuk verslagje?
- J.C. Philpot
Je kunt je nog bedenken, en toch komen. Dat is veel leuker als een verslagjeArja schreef:Maken jullie een leuk verslagje?

Waar het huidige aantal eten en in de woning passen, kan er best 1 bij. Denk aan de heerlijke appeltaart a la Zita van Helma die anders aan je neus (en maag) voorbij gaat!
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Welke appeltaart is dat van mij? Met die speculaasjes of met de abrikozen en amandelen?helma schreef:Ze kijken hier ook al beteuterd dat de appeltaart á la Zita vanavond verdwijnt...
Ja doe maar, dan ken ik tenminste iemandJ.C. Philpot schreef:Je kunt je nog bedenken, en toch komen. Dat is veel leuker als een verslagjeArja schreef:Maken jullie een leuk verslagje?
Waar het huidige aantal eten en in de woning passen, kan er best 1 bij. Denk aan de heerlijke appeltaart a la Zita van Helma die anders aan je neus (en maag) voorbij gaat!

We wijzen Ad Anker aan voor het maken van een sfeerimpressie.Arja schreef:Maken jullie een leuk verslagje?