.... ze zijn wel een variabele in die herstructurering.MarthaMartha schreef:ga je vanavond galgje doen met je jongens ofzo?Auto schreef:Een home-decoration-herstructurerings-crisis
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [8]
ook een variabele in de herstructurering.helma schreef:je boekenkasten zijn nu écht te vol???Auto schreef:Een home-decoration-herstructurerings-crisis

Of je helpt meehenriët schreef:Auto schreef:Een home-decoration-herstructurerings-crisis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je gewoon even weg, en kom je thuis en denk je als je thuiskomt, wow, gezellig hier.
Mannen moeten vooral niet storen in het proces

Dan kan je buitengewoon indrukwekkende adviezen aanleveren

Wij gaan volgende week hier de kamer groots aanpakken

volgens de geleerden ben ik een onmisbaar element in het denkproces. En ik denk dat ik maar mee ga doen omdat de gevolgen groot kunnen zijn. (Ziet dat de kliko net weer geleegd is)henriët schreef:Auto schreef:Een home-decoration-herstructurerings-crisis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je gewoon even weg, en kom je thuis en denk je als je thuiskomt, wow, gezellig hier.
Mannen moeten vooral niet storen in het proces
helma schreef:Of je helpt meehenriët schreef:Auto schreef:Een home-decoration-herstructurerings-crisis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mannen moeten vooral niet storen in het proces![]()
Dan kan je buitengewoon indrukwekkende adviezen aanleveren![]()
Wij gaan volgende week hier de kamer groots aanpakken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmmm, zou dat laatste misschien de aanleiding zijn

kunnen wij vanavond nog wel zitten of moeten wij onze eigen bank meenemen ?Auto schreef:ook een variabele in de herstructurering.helma schreef:je boekenkasten zijn nu écht te vol???Auto schreef:Een home-decoration-herstructurerings-crisis
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Voor jullie is altijd plek. Je mag wel tussen naast de dogmatiek van ds Kersten en de Beknopte dogmatiek van Van Genderen en Velema zittenhuisman schreef: kunnen wij vanavond nog wel zitten of moeten wij onze eigen bank meenemen ?

Ben bang dat ik dan wat duizelig word, ik kies wel een dogmatiek om op te zitten en één om te lezen.Auto schreef:Voor jullie is altijd plek. Je mag wel tussen naast de dogmatiek van ds Kersten en de Beknopte dogmatiek van Van Genderen en Velema zittenhuisman schreef: kunnen wij vanavond nog wel zitten of moeten wij onze eigen bank meenemen ?

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
- Katharina van Bora
Neem ze dan mee naar huis, en ga dan lekker op je eigen bank zitten, dan zit je igg lekker!huisman schreef:Ben bang dat ik dan wat duizelig word, ik kies wel een dogmatiek om op te zitten en één om te lezen.Auto schreef:Voor jullie is altijd plek. Je mag wel tussen naast de dogmatiek van ds Kersten en de Beknopte dogmatiek van Van Genderen en Velema zittenhuisman schreef: kunnen wij vanavond nog wel zitten of moeten wij onze eigen bank meenemen ?

Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Een leuke casus zou dan zijn welke dogmatiek waarvoor gebruikt gaat worden...huisman schreef:Ben bang dat ik dan wat duizelig word, ik kies wel een dogmatiek om op te zitten en één om te lezen.Auto schreef:Voor jullie is altijd plek. Je mag wel tussen naast de dogmatiek van ds Kersten en de Beknopte dogmatiek van Van Genderen en Velema zittenhuisman schreef: kunnen wij vanavond nog wel zitten of moeten wij onze eigen bank meenemen ?

- MarthaMartha
een penicilline kuur...
en nou maar hopen dat het snel gaat werken, ik wil sláááááápen (liefst 2 weken achter elkaar)
en nou maar hopen dat het snel gaat werken, ik wil sláááááápen (liefst 2 weken achter elkaar)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Een week vakantieeeeeeeeeeeeeeeeeee
Heerlijk. Nooit geweten dat je er zo aan toe kunt zijn

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Nou, geniet er dan echt van@!!Ichtus schreef:Een week vakantieeeeeeeeeeeeeeeeeee
Veel ontspanmomenten inplannen!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Een kilo of 6 geschilde stoofpeertjes, ze staan nu heerlijk te koken.
Ideaal!
t Ruikt hier helemaal gezellig:)
Ideaal!
t Ruikt hier helemaal gezellig:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
en??werkt het al?MarthaMartha schreef:een penicilline kuur...