Bij jou ook al Jean?Jean le Fontain schreef:Maak je vooral geen zorgen... tis een echte vrouw...Johann Gottfried Walther schreef:Henriët is vast heel creatief in geld uitgeven hoor
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Herkenbaar.......

Bij jou ook al Jean?Jean le Fontain schreef:Maak je vooral geen zorgen... tis een echte vrouw...Johann Gottfried Walther schreef:Henriët is vast heel creatief in geld uitgeven hoor
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik herken dat heel goed.Jean le Fontain schreef:Maak je vooral geen zorgen... tis een echte vrouw...Johann Gottfried Walther schreef:Henriët is vast heel creatief in geld uitgeven hoor
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van Henriët?jvdg schreef:Ik herken dat heel goed.Jean le Fontain schreef:Maak je vooral geen zorgen... tis een echte vrouw...Johann Gottfried Walther schreef:Henriët is vast heel creatief in geld uitgeven hoor
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toch ben ik er blij mee, want ik hou van haar.......
Afgewezen schreef:Van Henriët?jvdg schreef:Ik herken dat heel goed.Jean le Fontain schreef:
Maak je vooral geen zorgen... tis een echte vrouw...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toch ben ik er blij mee, want ik hou van haar.......
maar dat staat er niethenriët schreef:een vriend die me vertelde dat jvdg van me houdt..
nb.. zeg ik terug, oh ik ook van hem, in de goede zin des woords...
ik dus ( in de late avond) het forum toch nog maar ff op..
hihi. mi bedoeld jvdg gewoon zn eigen vrouw!!!
MarthaMartha schreef:maar dat staat er niethenriët schreef:een vriend die me vertelde dat jvdg van me houdt..
en jvdg weet nog niet wat zijn posting allemaal teweegbrengt.... die ligt gewoon lekker te slapen.....henriët schreef:MarthaMartha schreef:maar dat staat er niethenriët schreef:een vriend die me vertelde dat jvdg van me houdt..
![]()
henriët schreef:hij droomt vast dat er veel mensen van m houden!!!!!!
nou wat zal die lekker slapen zeg!!!
of hij leest stiekum meeMarthaMartha schreef:henriët schreef:hij droomt vast dat er veel mensen van m houden!!!!!!
nou wat zal die lekker slapen zeg!!!
henriët schreef: of hij leest stiekum mee
en voelt zich omringd door heeel veel liefde,
en slaapt nòg lekkerder...
Lassie schreef:Een mooie bos rozen (donker rode rozen).