Laat uw linkerhand niet weten...Nasrani schreef:Klopt maar de volgelingen van ds. B zijn er wel trots op dat er heel veel geld is opgehaald. Meer nog dan hier vermeld wordt en dat wordt dus ook bewust naar buiten gebracht.Terri schreef:Triest, dat zoiets naar buiten komt.HHKtE schreef:Opbrengst van de dankdagkollekte bij de gemeente van Ds Bredeweg 190.000 euro !!
Geld maakt niet gelukkig, sterker nog, het is vaak de wortel van alle kwaad.
GerGem Kruiningen
Re: GerGem Kruiningen
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Apart. Moet dat als bewijs van rechtzinnigheid worden gezien?Nasrani schreef:Klopt maar de volgelingen van ds. B zijn er wel trots op dat er heel veel geld is opgehaald. Meer nog dan hier vermeld wordt en dat wordt dus ook bewust naar buiten gebracht.Terri schreef:Triest, dat zoiets naar buiten komt.HHKtE schreef:Opbrengst van de dankdagkollekte bij de gemeente van Ds Bredeweg 190.000 euro !!
Geld maakt niet gelukkig, sterker nog, het is vaak de wortel van alle kwaad.
Tussen twee haakjes: Deze giften zijn zonder ANBI-status van de VGG niet aftrekbaar.
Een bewijs dat de scheuring 'in de gunst' is?
HHKtE schreef:Opbrengst van de dankdagkollekte bij de gemeente van Ds Bredeweg 190.000 euro !!

zwart of wit?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
zijn we in Zeeland gewend.
Wordt het niet eens tijd om dit topic te sluiten?
Of om in elk geval niet meer de posten over deze aangelegenheden in Kruiningen?
Ik verbaas mij er al maanden over dat dit topic blijft bestaan.
Als ik de "actieve onderwerpen" van het forum open, staat "GerGem Kruiningen" er altijd tussen. Het topic zal vast hoge "kijkcijfers" hebben. Maar is het ook een reformatorisch forum waardig?
Als ik de "actieve onderwerpen" van het forum open, staat "GerGem Kruiningen" er altijd tussen. Het topic zal vast hoge "kijkcijfers" hebben. Maar is het ook een reformatorisch forum waardig?
- Wandelende
- Inactief
Welke gunst?Ad Anker schreef:Een bewijs dat de scheuring 'in de gunst' is?
(~)
???Ad Anker schreef:Een bewijs dat de scheuring 'in de gunst' is?
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Bij de gevers wel iig.Ad Anker schreef:Een bewijs dat de scheuring 'in de gunst' is?
En bij de Heere?Wim Anker schreef:Bij de gevers wel iig.Ad Anker schreef:Een bewijs dat de scheuring 'in de gunst' is?
Elke kerk maakt de opbrengst van de dankdag collecte bekend.Terri schreef: Triest, dat zoiets naar buiten komt.
Ja in het kerkblaadje de maand er op net als de andere collectenRoos2017 schreef:Elke kerk maakt de opbrengst van de dankdag collecte bekend.Terri schreef: Triest, dat zoiets naar buiten komt.
liever in de doofpot ermee dus? Is dat dan reformatorisch?Habitat schreef:Wordt het niet eens tijd om dit topic te sluiten?
Kijk niet naar de spelling en grammatica, ik ben dyslectisch.
Precies, dat bedoel ik.samanthi schreef:Ja in het kerkblaadje de maand er op net als de andere collectenRoos2017 schreef:Elke kerk maakt de opbrengst van de dankdag collecte bekend.Terri schreef: Triest, dat zoiets naar buiten komt.
Nee, niet in de doofpot. Wel in het algemeen aandacht hebben voor respectvol reageren.emigrant schreef:liever in de doofpot ermee dus? Is dat dan reformatorisch?Habitat schreef:Wordt het niet eens tijd om dit topic te sluiten?