vast niet-DIA- schreef:Kent iemand deze site, deze cursussen?
http://www.cursussenoudvaders.nl/index.htm
Is het vertrouwd?
Deze is echt leuk...
- MarthaMartha
Re: Deze is echt leuk...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gezien het aantal taalfouten op die website leer je er in elk geval geen behoorlijk Nederlands door-DIA- schreef:Kent iemand deze site, deze cursussen?
http://www.cursussenoudvaders.nl/index.htm
Is het vertrouwd?
~~Soli Deo Gloria~~
x-DIA- schreef: Weet iemand wie de cursussen heeft opgezet, en wie je daarin begeleidt?
Laatst gewijzigd door Hendrikus op 30 jan 2013, 17:33, 1 keer totaal gewijzigd.
~~Soli Deo Gloria~~
Postings weggehaald nav schelden op een zusterforum.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- jakobmarin
Een ouwe, schitterende 1 april grap: http://jeugdjournaal.nl/item/23828-hondenpoep.html
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
- MarthaMartha
Mister schreef:
Ik las dit op AD.nl:
Een moeder in Groot-Brittannië heeft een bizarre slaapaandoening ontwikkeld, als slaapwandelend poetst ze heel haar huis. De Britse 50-jarige Claire Bartlett doet de afwas, stoft af en poetst zelf de ramen in haar slaap.
Sinds oktober gaat de vrouw 's nachts stevig te keer in huis, ze doet het zo goed dat zij en haar partner niet op zoek gaan naar middel om deze aandoening te stoppen.
'Ik denk dat dit de droom van elke huisvrouw en van elke man is. De volgende dag ben ik niet moe, er is dus geen reden waarom ik ermee zou stoppen. 's Ochtends word ik zelfs opgelucht wakker dat alles gedaan is. Mijn nachtelijke poetsbeurten gebeuren ongeveer drie keer per week voor. Mijn familie vindt het grappig, ik laat zelfs de afwas staan in de hoop dat mijn onbewuste zelf achteraf alles zal opruimen. Het slaapwandelen begon zes jaar geleden, zonder enige aanleiding.'
Slaapexperte Nicholas Oscroft: 'Wanneer dit gebeurt zijn mensen vaak half wakker, maar niet volledig bij bewustzijn.'
Waar of niet waar?
Een moeder in Groot-Brittannië heeft een bizarre slaapaandoening ontwikkeld, als slaapwandelend poetst ze heel haar huis. De Britse 50-jarige Claire Bartlett doet de afwas, stoft af en poetst zelf de ramen in haar slaap.
Sinds oktober gaat de vrouw 's nachts stevig te keer in huis, ze doet het zo goed dat zij en haar partner niet op zoek gaan naar middel om deze aandoening te stoppen.
'Ik denk dat dit de droom van elke huisvrouw en van elke man is. De volgende dag ben ik niet moe, er is dus geen reden waarom ik ermee zou stoppen. 's Ochtends word ik zelfs opgelucht wakker dat alles gedaan is. Mijn nachtelijke poetsbeurten gebeuren ongeveer drie keer per week voor. Mijn familie vindt het grappig, ik laat zelfs de afwas staan in de hoop dat mijn onbewuste zelf achteraf alles zal opruimen. Het slaapwandelen begon zes jaar geleden, zonder enige aanleiding.'
Slaapexperte Nicholas Oscroft: 'Wanneer dit gebeurt zijn mensen vaak half wakker, maar niet volledig bij bewustzijn.'
Waar of niet waar?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
ik doe soms ook half slapend mijn huishouden...maar dan overdag 
- jakobmarin
kleinst film ooit:
[youtube]oSCX78-8-q0[/youtube]
[youtube]oSCX78-8-q0[/youtube]
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- Dodo
Sja...hoe reageer je dan? Boos worden of een knuffel geven?Dodo schreef:Je bent jarig, en je dochter maakt een tekening voor je. Lief, toch?
http://twitpic.com/d09ji7
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- MarthaMartha
ai...Dodo schreef:Je bent jarig, en je dochter maakt een tekening voor je. Lief, toch?
http://twitpic.com/d09ji7