Huis, gelukkig!merel schreef: ↑04 aug 2023, 10:04Zaten jullie in een huisje of tent?Ad Anker schreef: ↑04 aug 2023, 09:46Wij starten zo dadelijk onze bolide om huiswaarts te gaan vanuit de zuidelijke Vogezen. De auto is ingeladen, onder een gestaag druipend wolkendek.Tiberius schreef: ↑04 aug 2023, 09:40Zo laat pas? Wij plannen om 8 uur al te vertrekken.J.C. Philpot schreef: ↑04 aug 2023, 09:33 Nog 24 uur. Dan hopen we onze bolide te starten, en naar Waldkatzenbach te rijden.![]()
Vakantie
Re: Vakantie
-
Inderdaad, en dan vooral omdat het gerust kilometers lang kan duren. Het is niet even 300 meter ofzo.Maanenschijn schreef: ↑04 aug 2023, 10:19Door Frankrijk rijdt doorgaans prima, maar Duitsland met al die baustelle vind ik hopeloos. Vooral met een caravan achter de auto. Vermoeiend rijden.merel schreef:Klopt, wegwerkzaamheden zijn er volop in Duitsland op dit moment.J.C. Philpot schreef: ↑04 aug 2023, 09:55Ik heb wat naar boven afgerond. Maar het is een goed idee om niet te laat te gaan. Ik hoorde pas iemand klagen over veel wegwerkzaamheden in Duitsland.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
mail: broederhh@gmail.com
Goede reis hoor! Rustig aan.
A12 heenweg bij Arnhem ff kijken...
A12 heenweg bij Arnhem ff kijken...
"Hoed u voor het "kan niet"." - Maarten Luther
Beter weer dan de afgelopen twee weken toegewenstTiberius schreef: ↑04 aug 2023, 09:40Zo laat pas? Wij plannen om 8 uur al te vertrekken.J.C. Philpot schreef: ↑04 aug 2023, 09:33 Nog 24 uur. Dan hopen we onze bolide te starten, en naar Waldkatzenbach te rijden.![]()

Het is werkelijk bizar.J.C. Philpot schreef: ↑04 aug 2023, 09:55Ik heb wat naar boven afgerond. Maar het is een goed idee om niet te laat te gaan. Ik hoorde pas iemand klagen over veel wegwerkzaamheden in Duitsland.Tiberius schreef: ↑04 aug 2023, 09:40Zo laat pas? Wij plannen om 8 uur al te vertrekken.J.C. Philpot schreef: ↑04 aug 2023, 09:33 Nog 24 uur. Dan hopen we onze bolide te starten, en naar Waldkatzenbach te rijden.![]()
Heen reis was 5,5 uur, terugreis 7,5 uur. Vanmiddag alleen maar files rond allerlei wegversmallingen etc.
Wij waren trouwens om 7.00 gaan rijden, rustig aan wat boodschappen gedaan onderweg, kwamen we zo iets te vroeg aan, maar was geen probleem.
Maar je hoefde toch pas zaterdag er uit?
Ok, maar dan mis je de gezamenlijke afsluitende maaltijd. Dat is juist altijd erg gezellig.
Eten jullie kinderen niet mee? 

Nog een goed uurtje Philpot, goede reis!J.C. Philpot schreef: ↑04 aug 2023, 09:33 Nog 24 uur. Dan hopen we onze bolide te starten, en naar Waldkatzenbach te rijden.
- J.C. Philpot
Bedankt! Wij zijn veilig gearriveerd!Tiberius schreef: ↑05 aug 2023, 07:15Nog een goed uurtje Philpot, goede reis!J.C. Philpot schreef: ↑04 aug 2023, 09:33 Nog 24 uur. Dan hopen we onze bolide te starten, en naar Waldkatzenbach te rijden.
Even uitrusten van de 5.5 uur rijden en dezelfde tijd luisterboeken voor de kinderen aanhoren.
Over 2 uur eens kijken of het kookgerei het hier doet (ik kook meestal in de vakanties).
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
-
Bijna vakantie! Vandaag nog tot 18.00 en morgen nog van 8.00-18.00 en dan 3 weken heerlijk vrij! Nog even doorbijten!
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Iemand nog gouden tips voor Londen? Voor de mooiste evensong, de beste fish&chips of iets anders wat je echt niet mag missen?