Hendrikus schreef:Zo, dat had ik nog niet gehoord!Rochus schreef:Een der moderators afgelopen nacht betrokken was bij een knokpartij?
Wel dat ze onbeten hebben met oliebollen

Bij Rens.
Die had er bij nader inzien toch teveel.
Hendrikus schreef:Zo, dat had ik nog niet gehoord!Rochus schreef:Een der moderators afgelopen nacht betrokken was bij een knokpartij?
ik denk dat er hier op het forum heel onbehoorlijk gedrag gaande en dat op oudjaarsdag...jvdg schreef:Hendrikus schreef:Zo, dat had ik nog niet gehoord!Rochus schreef:Een der moderators afgelopen nacht betrokken was bij een knokpartij?
Bij Rens.
Gijs ik ben benieuwd waar jij op doelt.Gijs83 schreef:ik denk dat er hier op het forum heel onbehoorlijk gedrag gaande en dat op oudjaarsdag...jvdg schreef:Hendrikus schreef:Zo, dat had ik nog niet gehoord!Rochus schreef:Een der moderators afgelopen nacht betrokken was bij een knokpartij?
Bij Rens.
En champagne...Hendrikus schreef:Zo, dat had ik nog niet gehoord!Rochus schreef:Een der moderators afgelopen nacht betrokken was bij een knokpartij?
zo-ooh..... word ik nieuwsgierig vanjvdg schreef:En je had nog zo beloofd dit niet op het forum te melden......Rochus schreef:Een der moderators afgelopen nacht betrokken was bij een knokpartij?
ik niet.....MarthaMartha schreef:
zo-ooh..... word ik nieuwsgierig van
Ik was te laat...Hendrikus schreef:En champagne...Hendrikus schreef:Zo, dat had ik nog niet gehoord!Rochus schreef:Een der moderators afgelopen nacht betrokken was bij een knokpartij?
Tsja, het was toch echt de schuld van een groep barbaren uit de sleutelstad...Hendrikus schreef:Zo, dat had ik nog niet gehoord!Rochus schreef:Een der moderators afgelopen nacht betrokken was bij een knokpartij?
Tssssssssssssssssssssss.......BJD schreef:-afgelopen nacht, 2009 een kwartier oud was we de eerste aanhouding al weer hadden van een man die z'n vrouw in elkaar gemept had...
-twee uur later de tweede man voor zo'n feit werd binnen gebracht.
-om 06:00, bijna einde dienst.... we de derde man hebben aangehouden die zijn vrouw had geslagen, bedreigd, en op straat achterna was gerend..
Sommigen mannen hebben betere voornemens.
Alleen wel koud nu.MarthaMartha schreef:Tssssssssssssssssssssss.......BJD schreef:-afgelopen nacht, 2009 een kwartier oud was we de eerste aanhouding al weer hadden van een man die z'n vrouw in elkaar gemept had...
-om 06:00, bijna einde dienst.... we de derde man hebben aangehouden die zijn vrouw had geslagen, bedreigd, en op straat achterna was gerend..
beter op een hoek van het dak dan met een slaande kerel in huis
Foute uitleg.MarthaMartha schreef:Tssssssssssssssssssssss.......BJD schreef:-afgelopen nacht, 2009 een kwartier oud was we de eerste aanhouding al weer hadden van een man die z'n vrouw in elkaar gemept had...
Het was kennelijk.. Wie niet horen wil.. moet maar voelen.. En ja.. die vrouwen kunnen soms zo slecht luisterenjvdg schreef:Foute uitleg.MarthaMartha schreef:Tssssssssssssssssssssss.......BJD schreef:-afgelopen nacht, 2009 een kwartier oud was we de eerste aanhouding al weer hadden van een man die z'n vrouw in elkaar gemept had...
Die hoek is bedoeld in het geval van kijfachtigheid.
Bij slaan gelden andere regels.
Ja... een wijs man was zélf naar de hoek van het dak geklommen ipv zich zo te buiten te gaan.....Democritus schreef:Alleen wel koud nu.MarthaMartha schreef:Tssssssssssssssssssssss.......BJD schreef:-afgelopen nacht, 2009 een kwartier oud was we de eerste aanhouding al weer hadden van een man die z'n vrouw in elkaar gemept had...