Ook van mijalbion schreef:Ik me afvraag in welk topic ik kan lezen dat 'Jet' naar het ziekenhuis moest
of waar ik kan lezen dat ze geopereerd moest worden
dat ik hierbij best mijn medeleven wil tonen maar het nogal onpersoonlijk is als
ik niet weet waarvoor....![]()
Nou Henriëtte, in ieder geval van harte beterschap![]()
Waar denk jij op dit moment aan?
- zusterelly
Re: Waar denk jij op dit moment aan?
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
albion schreef:Ik me afvraag in welk topic ik kan lezen dat 'Jet' naar het ziekenhuis moest
dat ik hierbij best mijn medeleven wil tonen maar het nogal onpersoonlijk is als
Ik sluit me hierbij aan!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
'k zat ook al te zoeken..Margriet schreef:albion schreef:Ik me afvraag in welk topic ik kan lezen dat 'Jet' naar het ziekenhuis moest
Ik sluit me hierbij aan!
Groet ze ook maar van ons; en wens ze sterkte bij het weer opknappen.Luther schreef:Het gaat naar omstandigheden goed. Nog erg suf.MarthaMartha schreef:aan Jet, hoe zou het met haar zijn???
Het is allemaal geslaagd.
- Katharina van Bora
Dat dit iets is waar Luther bang van is en dat hij liever geen kaarsen brandt, maar ik het erg gezellig vindvlinder schreef:Dat we weer wonderlijk bewaard zijn.
Ik kwam vanmorgen thuis uit mijn nachtdienst en dacht: pff die kaarsjes van gisteravond ruik ik nog steeds.
Kom ik in de kamer, heel de kamer blauw van de rook, maar ik zag geen kaars branden.
Nog eens goed rondgekeken, raam open gezet en stond er toch een stomkaars te smeulen. Die was helemaal opgebrand, maar er zat nog de prijssticker onder. Die was gaan branden en tegen de zijkant van de kaarsenstandaard "gevallen". De kaarsenstandaard was net gaan branden toen ik binnenkwam.
Op dat moment besef je opeens wat er kan gebeuren als je ligt te slapen....
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
t is geen heel diepzinnige gedachte, maar ik zit te denken aan de zes so's die ik nog moet nakijken. Als ik me een beetje boos maak, is het in tien minuten voor elkaar. En ik hik er al een kwartier tegenaan (en daarvoor al een week, maar toen was het nog een hele klas die ik moest doen).
eeej je bent weer terug Luther? 
Ja, de redenen om te stoppen zijn de wereld uit, dus...Lassie schreef:eeej je bent weer terug Luther?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Ik snap het best, het is mij ook meermalen overkomen.Luther schreef:Ja, de redenen om te stoppen zijn de wereld uit, dus...Lassie schreef:eeej je bent weer terug Luther?
Zeker in mijn modtijd.
Misschien verstandig om helemaal niet te posten ipv iets te posten waar niemand wijzer van wordt
Nu zitten velen te gissen zonder te weten waar het nou eigenlijk om gaat.
Ik kan me voorstellen dat het een beetje vreemd overkomt. En ook vervelend is voor de persoon in kwestie
--- Je hebt gelijk en het is niet handig geweest door zo te posten, maar we verzoeken nu om het te laten liggen, [Mod Auto]---
Nu zitten velen te gissen zonder te weten waar het nou eigenlijk om gaat.
Ik kan me voorstellen dat het een beetje vreemd overkomt. En ook vervelend is voor de persoon in kwestie
--- Je hebt gelijk en het is niet handig geweest door zo te posten, maar we verzoeken nu om het te laten liggen, [Mod Auto]---
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Mensen, gaarne nu het desbetreffende onderwerp laten liggen.
albion schreef:Ik me afvraag in welk topic ik kan lezen dat 'Jet' naar het ziekenhuis moest
Jet is geholpen aan een vrouwenkwaal
Dat dit topic al veel te veel pagina's telt!
Open sollicitatie?Gijs83 schreef:Dat dit topic al veel te veel pagina's telt!
Naar opmerkzame forummer...Mister schreef:Open sollicitatie?Gijs83 schreef:Dat dit topic al veel te veel pagina's telt!