En waarom niet?henriët schreef:ikke durfde niet....jvdg schreef:Jammer dat je het niet gedaan hebt......henriët schreef: goed dat ik t niet heb gedaan
Ik was om kwart voor zes thuis, maar Hetty had je ook wel binnengelaten hoor.......(groot liefhebber van appelflappen)
Wist je dat [9] ...
Re: Wist je dat [9] ...
omdat ik niet wist of het mochtjvdg schreef:En waarom niet?henriët schreef:ikke durfde niet....jvdg schreef:Jammer dat je het niet gedaan hebt......henriët schreef: goed dat ik t niet heb gedaan
Ik was om kwart voor zes thuis, maar Hetty had je ook wel binnengelaten hoor.......(groot liefhebber van appelflappen)

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Van wie niet?henriët schreef:omdat ik niet wist of het mocht
Ik heb wel een strenge vrouw hoor!

tja..jvdg schreef:Van wie niet?henriët schreef:omdat ik niet wist of het mocht
Ik heb wel een strenge vrouw hoor!![]()
nu ja dat was niet helemaal eerlijk..
ik wist niet of julile er waren.. dat ten eerste..
ten tweede, had ik pas na kwart voor 10 tijd..
ten derde... durfde ik het werkelijk niet
de toepassing: ik ben naar huis gereden
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Mooie preek, maarre......slecht onderbouwd.henriët schreef:tja..jvdg schreef:Van wie niet?henriët schreef:omdat ik niet wist of het mocht

zo zie je, een vrouw in t ambt... heurt niet..jvdg schreef:Mooie preek, maarre......slecht onderbouwd.henriët schreef:tja..jvdg schreef:Van wie niet?henriët schreef:omdat ik niet wist of het mocht
...Ik het gevoel heb dat het zaterdag is?
...ik me afvraag wat ik met Fida zal doen (binnen houden of nog een keer naar buiten te laten
gaan) Vorig jaar kwam ze pas 3 januari weer boven 'water'. Maar ik vind het nu te koud, en
'Jan' heeft op m'n hart gedrukt haar niet naar buiten te laten gaan. (ze zeurt nu al, krabt
aan de deur) om naar buiten te gaan.
...ik me afvraag wat ik met Fida zal doen (binnen houden of nog een keer naar buiten te laten
gaan) Vorig jaar kwam ze pas 3 januari weer boven 'water'. Maar ik vind het nu te koud, en
'Jan' heeft op m'n hart gedrukt haar niet naar buiten te laten gaan. (ze zeurt nu al, krabt
aan de deur) om naar buiten te gaan.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Een der moderators afgelopen nacht betrokken was bij een knokpartij?
Rochus schreef:Een der moderators afgelopen nacht betrokken was bij een knokpartij?

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- JolandaOudshoorn
vertel!judith schreef:Rochus schreef:Een der moderators afgelopen nacht betrokken was bij een knokpartij?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
En je had nog zo beloofd dit niet op het forum te melden......Rochus schreef:Een der moderators afgelopen nacht betrokken was bij een knokpartij?

zoooooooojvdg schreef:En je had nog zo beloofd dit niet op het forum te melden......Rochus schreef:Een der moderators afgelopen nacht betrokken was bij een knokpartij?
vertel s...
Daar ligt een zwaar embargo op.henriët schreef:zoooooooojvdg schreef:En je had nog zo beloofd dit niet op het forum te melden......Rochus schreef:Een der moderators afgelopen nacht betrokken was bij een knokpartij?
vertel s...

Zo, dat had ik nog niet gehoord!Rochus schreef:Een der moderators afgelopen nacht betrokken was bij een knokpartij?
Wel dat ze onbeten hebben met oliebollen

~~Soli Deo Gloria~~