Presidentsverkiezingen USA 2024
- J.C. Philpot
Re: Presidentsverkiezingen USA 2024
Het "wilde westen" zou ook een goede term zijn voor de US onder Trump.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Nu al de best president ever!
Wat een bagger komt ernaar boven bij USAID!
Wat een bagger komt ernaar boven bij USAID!
https://www.nd.nl/nieuws/amerika/125511 ... tranten-vr
Hier staat het in. En inderdaad, onder Biden was de VS - blijkens deze zaak - geen rechtsstaat meer.
Leuk frame natuurlijk. Terecht geven refo's aan (ook op RF besproken) niet meer aan b.v. Amnesty te geven. Dan is het ook vreemd om het raar te vinden dat er geen geld meer gaat naar USAID.
Bill Gates lijkt me verder niet een van de allerarmsten. En heeft miljarden gekregen voor zijn "Vaccine Alliance".
….om de allerarmsten te vaccineren? Nu ben ik er ook voor om die grote geld verslindende organisaties te bekijken wat ze met hun geld doen. Vaak zit er teveel linkse politieke gedachtengoed in zulke organisaties. Oxfam Novib mag van mij ook flink afgeknepen worden met hun anti-Israël campagne.Wim Anker schreef: ↑11 feb 2025, 10:48Leuk frame natuurlijk. Terecht geven refo's aan (ook op RF besproken) niet meer aan b.v. Amnesty te geven. Dan is het ook vreemd om het raar te vinden dat er geen geld meer gaat naar USAID.
Bill Gates lijkt me verder niet een van de allerarmsten. En heeft miljarden gekregen voor zijn "Vaccine Alliance".
Heb jij een bron voor de bagger van USAID?
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Er wordt hier weer flink gespind en geframed over links.
Wat is er mis met Oxfam Novib? Ik lees op hun website dat er een petitie is voor een permanent staakt het vuren, en dat zij willen dat in Israël de bevolkingsgroepen vreedzaam naast elkaar kunnen wonen. Wat is daar links aan? Of wat is daar anti-Israël aan?
Wat is er mis met Oxfam Novib? Ik lees op hun website dat er een petitie is voor een permanent staakt het vuren, en dat zij willen dat in Israël de bevolkingsgroepen vreedzaam naast elkaar kunnen wonen. Wat is daar links aan? Of wat is daar anti-Israël aan?
Wat voor bagger? Zet de bedragen eens af tegen het jaarlijkse budget van € 40 miljard dollar. Dan valt het allemaal reuze mee. Sterker nog, het is allemaal een storm in een glas water. En nog een belangrijke vraag, heeft USAID dit op eigen gezag gedaan, of op verzoek van de regering?
Blijkbaar heb je niet opgelet sinds 7 oktober 2023. Lees hier al hun linkse hobby’sProfesto schreef: ↑11 feb 2025, 11:39 Er wordt hier weer flink gespind en geframed over links.
https://www.oxfamnovib.nl/?utm_source=g ... gLVnvD_BwE
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ja, daar keek ik, en naar aanleiding daarvan schreef ik mijn bijdrage.huisman schreef: ↑11 feb 2025, 11:43Blijkbaar heb je niet opgelet sinds 7 oktober 2023. Lees hier al hun linkse hobby’sProfesto schreef: ↑11 feb 2025, 11:39 Er wordt hier weer flink gespind en geframed over links.
https://www.oxfamnovib.nl/?utm_source=g ... gLVnvD_BwE

Musk claimt dat USAID een criminele organisatie is. Als je vraagt wie er dan aangeklaagd is voor die criminele activiteiten, dan blijft het stil. Musk spreekt dus niet de waarheid: wat USAID deed was legaal.
Sterker nog: Musk heeft zelf ook een graantje meegepikt van de miljoenen die USAID verstrekte.
Maar dat zul je op zijn X-feed niet vinden.
Hun website is daarmee sprookjespraat van kleuterniveau. Totaal los van de realiteit en daarmee! antisemitisch en linkse flauwekul.Profesto schreef: ↑11 feb 2025, 11:39 Er wordt hier weer flink gespind en geframed over links.
-
Seksfeesten met minderjarige en dat jarenlang verzwijgen. Zegt genoeg over de mentaliteit.Profesto schreef: ↑11 feb 2025, 11:39 Er wordt hier weer flink gespind en geframed over links.
De bagger is als eerste zichtbaar op X. Gecombineerd met o.a. VK krijg ik een idee wat ervan klopt. Als het wordt genuanceerd wordt (in de trant van: "elders is het erger, of mag het wel of is het heel anders.....etc.) klopt het meestal wel. En de duiding, of het belang, moet je zelf doen.huisman schreef: ↑11 feb 2025, 11:15….om de allerarmsten te vaccineren? Nu ben ik er ook voor om die grote geld verslindende organisaties te bekijken wat ze met hun geld doen. Vaak zit er teveel linkse politieke gedachtengoed in zulke organisaties. Oxfam Novib mag van mij ook flink afgeknepen worden met hun anti-Israël campagne.Wim Anker schreef: ↑11 feb 2025, 10:48Leuk frame natuurlijk. Terecht geven refo's aan (ook op RF besproken) niet meer aan b.v. Amnesty te geven. Dan is het ook vreemd om het raar te vinden dat er geen geld meer gaat naar USAID.
Heb jij een bron voor de bagger van USAID?
De VK ging b.v. erg te keer over de "beïnvloeding" van "rechtse" geldschieters afgelopen week op de "anti woke" agenda en ook eerder tijdens de Trump Campagne. (terwijl Harris een budget 5x zo hoog had, maar dat horen we niet). Nu komt boven water dat de hele woke agenda en de VS - en in heel de wereld incl. de EU - draait op subsidies waaronder die van USAID. Maar ook de EU (toen Frans Timmermans met de Green deal bezig was) is gericht bezig geld uit te delen ter promotie van het linkse gedachtengoed. (zien we nu b.v. ook bij de burgerraden t.b.v. het klimaat). Maar ook voor migratie, woke, gender etc. De COVID onderzoeken zijn ook een mooi voorbeeld.
Laatst gewijzigd door Wim Anker op 11 feb 2025, 12:04, 2 keer totaal gewijzigd.
Het is inderdaad een linkse hobby die al een eeuw lang de marxistische revolutie predikt met gebruikmaking van geweld. Daar ben ik op tegen. En dat is ook de verbinding tussen politiek links en pro-Hamas.Wim Anker schreef: ↑11 feb 2025, 11:54Hun website is daarmee sprookjespraat van kleuterniveau. Totaal los van de realiteit en daarmee! antisemitisch en linkse flauwekul.Profesto schreef: ↑11 feb 2025, 11:39 Er wordt hier weer flink gespind en geframed over links.
Evenals ik tegen rechtse paramilitaire organisaties ben, die in sommige landen van de wereld een geweldsmonopolie van zelfde proporties hebben bezeten of nog bezitten.