Wie heeft er een hobby ? en word daar nog wat aan gedaan?
Re: Wie heeft er een hobby ? en word daar nog wat aan gedaan
ik ben met de 6e baret bezig 

Heerlijk he haken, ben er ook helemaal aan verslingerd..helma schreef:ik ben met de 6e baret bezig
Kan jij het patroon mailen van de baret? of hier plaatsen

het is wel echt een refo-trekje he
Op Refoweb hebben ze ook zo'n hobby-topic en daar gaat het ook alleen maar over breien. Terwijl ik echt niemand ken die dat doet. Oh jawel, een iemand, die vindt het ook wel rustgevend. Wel grappig.

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Ik heb dacht ik al eerder gezegd: foto's bewerken in PSP, bijv:

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Ik ga eerst maar eens een kolsjaal breien. Iets lossigs in katoen ofzo. Dan is recht breien genoeg, denk ik. En als dat een succes is, ga ik maar eens buurten bij oma voor nadere instructies.
In de wolwinkel lag anders een hele stapel bladen met foto's erin van beroemde sterren die met de breipennen zitten. De fotomodellen hebben het juist weer hip gemaakt, het had in de jaren 90 een suf imago. In de jaren 70 en 80 was het heel trendy. Prachtige truien zag je toen.Marnix schreef:het is wel echt een refo-trekje heOp Refoweb hebben ze ook zo'n hobby-topic en daar gaat het ook alleen maar over breien. Terwijl ik echt niemand ken die dat doet. Oh jawel, een iemand, die vindt het ook wel rustgevend. Wel grappig.
En als je in zo'n exclusieve boetiek 500 euro neer moet tellen voor een zgn "handgebreide trui" , snap ik wel dat je dan zelf de pennen ter hand neemt.
Het is heel ontspannend en zoals mijn moeder altijd zei: een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Kan ik een bestelling doen?helma schreef:ik ben met de 6e baret bezig

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
ja, wat voor kleur wil je??vlinder schreef:Kan ik een bestelling doen?helma schreef:ik ben met de 6e baret bezig
Eén voorwaarde: je komt hem zelf halen of we komen hem brengen

Dan kom ik hem wel halen! Heb over 3 weken vakantie (is dat te snel?)helma schreef:ja, wat voor kleur wil je??vlinder schreef:Kan ik een bestelling doen?helma schreef:ik ben met de 6e baret bezig
Graag een ehm.....donkerblauwe. Is er nog verschil in zomer en winterdikte? Dan graag voor de zomer.
Enne...ik heb een heel klein hoofdje....mijn hoeden en brillen komen altijd van de kinderafdeling...

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Ha ha, ik heb juist altijd de grootste maat hoedvlinder schreef:Dan kom ik hem wel halen! Heb over 3 weken vakantie (is dat te snel?)helma schreef:ja, wat voor kleur wil je??vlinder schreef:Kan ik een bestelling doen?helma schreef:ik ben met de 6e baret bezig
Graag een ehm.....donkerblauwe. Is er nog verschil in zomer en winterdikte? Dan graag voor de zomer.
Enne...ik heb een heel klein hoofdje....mijn hoeden en brillen komen altijd van de kinderafdeling...

- oesterschelpje
Nou Helma, als je toch bezig bent......, ik hou me ook aan bevolen!helma schreef:ja, wat voor kleur wil je??vlinder schreef:Kan ik een bestelling doen?helma schreef:ik ben met de 6e baret bezig

- oesterschelpje
Prachtig Maria!!! Vooral die eerste foto vind ik adembenemend mooi!Mariavt schreef:Ik heb dacht ik al eerder gezegd: foto's bewerken in PSP, bijv:
vlinder schreef:Kan ik een bestelling doen?helma schreef:ik ben met de 6e baret bezig
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Helma: straks is het zo dat men de dames van het forum kunt herkennen aan hun barethelma schreef:ik ben met de 6e baret bezig