Gaaf.Katharina van Bora schreef:Vandaag eindelijk weer eens na een hele lange tijd een morgen zitten naaien.
De jurk voor mijn vriendin is af en de rok voor mijzelf geknipt en gelockt.
Ik heb er al weer zin in
Wat voor naaimachine heb jij?
Gaaf.Katharina van Bora schreef:Vandaag eindelijk weer eens na een hele lange tijd een morgen zitten naaien.
Ik heb er al weer zin in
wat super, dat ie nu al af is! leuk joh!Katharina van Bora schreef:Vandaag eindelijk weer eens na een hele lange tijd een morgen zitten naaien.
Ik heb er al weer zin in
Ik heb een Bernina naaimachine en een Bernina lockmachine.Lassie schreef:Gaaf.Katharina van Bora schreef:Vandaag eindelijk weer eens na een hele lange tijd een morgen zitten naaien.
Ik heb er al weer zin in
Wat voor naaimachine heb jij?
gezellig hoor:)MarthaMartha schreef:werken
vanavond 5 verjaardagen (gelukkig allemaal op 1 adres)
WieMarthaMartha schreef:hij's geweldig!!!!!!!!!!
Uiteraard.....Gijs83 schreef:WieMarthaMartha schreef:hij's geweldig!!!!!!!!!!Democritus
Eén ding vergeten: OV activeren.hmprff schreef:uitslapen
naar de juwelier (horloge was kapot omdat ik gisteren onderuit ben gegaan)
treinen
metro-en
practicum
een tussenuur
practicum
treinen
OV ophalen
tussendoor wat gegeten
fietsen
koffie drinken
ramptoerist spelen (electriciteitskabel was gesprongen, steekvlam van 3,5 m hoog, stoeptegels die omhoog kwamen)
RF, mail lezen
nog te doen: RF, hyves e.d. straks naar bed
ophalen = activeren. de kaart heb ik 4 maanden terug al opgestuurd gekregen thuis (in Rotterdam kon je anders niet met de metro), nu moest ik alleen mn OV-abonnement nog ophalen bij zo'n kastje. Tis gelukkig vandaag eindelijk gelukt, ik heb het namelijk al 4 keer eerder geprobeerd en toen zei dat stomme ding steeds als ik aan de beurt was: 'Ophalen is op dit moment niet mogelijk'refo schreef:Eén ding vergeten: OV activeren.hmprff schreef:uitslapen
naar de juwelier (horloge was kapot omdat ik gisteren onderuit ben gegaan)
treinen
metro-en
practicum
een tussenuur
practicum
treinen
OV ophalen
tussendoor wat gegeten
fietsen
koffie drinken
ramptoerist spelen (electriciteitskabel was gesprongen, steekvlam van 3,5 m hoog, stoeptegels die omhoog kwamen)
RF, mail lezen
nog te doen: RF, hyves e.d. straks naar bed