welkom!
MEETING DV ZA. 13 JUNI '09 --- hartelijk welkom---
Re: MEETING DV ZA. 13 JUNI '09 --- hartelijk welkom---
ja ja!!
welkom!
welkom!
ik moet helaas afzeggen... 
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
hmprff schreef:ik moet helaas afzeggen...
jawel...We hadden ons geplaatst voor de kwartfinales van het NK Schoolschaken, toen voor de halve finale en afgelopen zaterdag hebben we zo goed geschaakt dat we nu bij de beste vier scholen van nederland horen...dus ja..ik kan het niet maken om niet te komen.helma schreef:hmprff schreef:ik moet helaas afzeggen...![]()
dat méén je niet!!
(Tot hoelaat duurt de meeting? want volgens mij komen we er zo'n beetje langs als we vanuit Nijmegen terug komen..)
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
- JolandaOudshoorn
De weersvooruitzichten zijn redelijk.
Eigenlijk een vraagje: hoe herkennen we elkaar daar?? Volgens mij is het toch een redelijk terrein.
Eigenlijk een vraagje: hoe herkennen we elkaar daar?? Volgens mij is het toch een redelijk terrein.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Meesten hebben elkaar toch wel eens gezien.JolandaOudshoorn schreef:De weersvooruitzichten zijn redelijk.
anders, schat ik in, ga je gewoon op het geluid af.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Ik zal een Luther-masker opzetten.JolandaOudshoorn schreef:De weersvooruitzichten zijn redelijk.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- MarthaMartha
rokkenJolandaOudshoorn schreef:De weersvooruitzichten zijn redelijk.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
In het kader van het calvijn jaar heb ik van mijn zusje een t-shirt met het portret van Calvijn er op gekregen. Daarbij nog de tekst "viva la reformation". Ik denk dat ik die maar aantrek.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
als wij nog even langs komen dan heb ik wel mijn (motor) broek aan...MarthaMartha schreef:rokkenJolandaOudshoorn schreef:De weersvooruitzichten zijn redelijk.
![]()
- JolandaOudshoorn
oooooooooooooooooh je kan je ook nog even snel verkleden (deden de meiden in mijn klas altijd, rok aan broek uit)Lassie schreef:als wij nog even langs komen dan heb ik wel mijn (motor) broek aan...MarthaMartha schreef:rokkenJolandaOudshoorn schreef:De weersvooruitzichten zijn redelijk.
![]()
Misschien komen we ook.
Is er bier en bbq? en wat kost het?
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
- JolandaOudshoorn
helemaal niets. Maar je moet alles zelf meebrengenGian schreef:Misschien komen we ook.
- MarthaMartha
als jij dat meebrengt is het er...Gian schreef:Misschien komen we ook.
het kost zoveel als je meeneemt!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Dr is een wc-huissie, dus dat is geen probleem.JolandaOudshoorn schreef:oooooooooooooooooh je kan je ook nog even snel verkleden (deden de meiden in mijn klas altijd, rok aan broek uit)Lassie schreef:als wij nog even langs komen dan heb ik wel mijn (motor) broek aan...MarthaMartha schreef:rokkenJolandaOudshoorn schreef:De weersvooruitzichten zijn redelijk.
![]()
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.