haha kwist niet dat ik zo zoetsappig was hiihih mar bedankt orAnder schreef:ber10e schreef:
sweelinck 25 schreef:
Wilma van den Berg schreef:
henriët schreef:
....al deze forummers voor hun zoetzappigheid.judith schreef:![]()

haha kwist niet dat ik zo zoetsappig was hiihih mar bedankt orAnder schreef:ber10e schreef:
sweelinck 25 schreef:
henriët schreef:
MarthaMartha schreef:... Albion, voor het vertalen van een stuk tekst voor de dochter van mijn vriendin!
... niet alleen ik, maar ook zij, kopie van haar mail:
"ik weet niet hoe ik je moet bedanken voor dat engelse gedoe. Het is gewoon geweldig vertaald! Nou nog hopen op een goed cijfer. Bedank die persoon maar hartelijk namens mij!"
... dus bij deze Albion!
waar rf al niet goed voor is!!!albion schreef:MarthaMartha schreef:... Albion, voor het vertalen van een stuk tekst voor de dochter van mijn vriendin!
... niet alleen ik, maar ook zij, kopie van haar mail:
"ik weet niet hoe ik je moet bedanken voor dat engelse gedoe. Het is gewoon geweldig vertaald! Nou nog hopen op een goed cijfer. Bedank die persoon maar hartelijk namens mij!"
... dus bij deze Albion!
![]()
hier wordt ik verlegen van! 'k Hoop dat de leraar(es) tevreden is?
Nee, JIJ heel hartelijk bedankt! Het was geweldig (fijn)! Voor herhaling vatbaarhenriët schreef:Wilma v.d Berg![]()
![]()
![]()
Ander schreef:ber10e schreef:
sweelinck 25 schreef:
henriët schreef:
Graag gedaan monique!monique schreef:ik bedankt henriet,channa,ichtus,helma,johann,voor de hulp dit afgelopen jaar
heel erg bedankt
Channa schreef:Graag gedaan monique!monique schreef:ik bedankt henriet,channa,ichtus,helma,johann,voor de hulp dit afgelopen jaar
heel erg bedankt
kijk omhoog..helma schreef:Channa schreef:Graag gedaan monique!monique schreef:ik bedankt henriet,channa,ichtus,helma,johann,voor de hulp dit afgelopen jaar
heel erg bedankt