das welliswaar zo:) maar dit is wel het gedeelte pc& internetMarieke schreef:Het is toch "Een vraag:"TAF schreef:Dit is niet echt de plek om dat te posten he :Marieke schreef:TAF, wie stelt jouw avatar voor?

das welliswaar zo:) maar dit is wel het gedeelte pc& internetMarieke schreef:Het is toch "Een vraag:"TAF schreef:Dit is niet echt de plek om dat te posten he :Marieke schreef:TAF, wie stelt jouw avatar voor?
Die kleedde zich vast wel wat beter.TAF schreef:Dit is niet echt de plek om dat te posten he :Marieke schreef:TAF, wie stelt jouw avatar voor?
maar mijn avatar is een portret van de oude meesters (vraag me niet welke), van de Apostel Petrus.
De sleutel is altijd een symbool van Petrus.Geduld schreef:De apostel Petrus, staat hier vlak boven/ onder, afhankelijk van je instellingen.
Ik dacht dat het Thomas was, die met zijn vinger in de zij van Jezus prikt.. blijkbaar
niet goed gekeken.
Daar vind ik het beter passen dan onder "theologie"TAF schreef:das welliswaar zo:) maar dit is wel het gedeelte pc& internetMarieke schreef:Het is toch "Een vraag:"TAF schreef:Dit is niet echt de plek om dat te posten he :Marieke schreef:TAF, wie stelt jouw avatar voor?
Niemand die het weet?-DIA- schreef:Dit topic staat boven: Een vraag.
Nou die ik dus best wel, veel zelfs...
Maar niet alle vragen zal ik hier zomaar stellen...
Ik hoop op een weinig begrip van het geacht forum.
De vraag die ik hier wel wil stellen dan:
Vroeger, lang geleden, toen de tijd zo snel nog niet ging, kon ik bij Google zoeken, en dan op In Cache klikken. Dan kreeg je het zoekwoord geel gemarkeerd. Nu zit In Cache rechts van de tekst, en je ziet een voorbeeld van de site. Maar het is lastig zoeken in een lange lap tekst nu het zoekwoord niet meer geel gemarkeerd is... Kan ik dit anders instellen, zodat ik het oude beeld weer krijg? Want met deze manier is zoeken er niet makkelijker op geworden...
Nee. Maar als je die lange lap tekst hebt, dan kun je daarin toch gewoon weer zoeken met ctrl-F? Die markeert dan wel.-DIA- schreef:Niemand die het weet?-DIA- schreef:Dit topic staat boven: Een vraag.
Vroeger, lang geleden, toen de tijd zo snel nog niet ging, kon ik bij Google zoeken, en dan op In Cache klikken. Dan kreeg je het zoekwoord geel gemarkeerd. Nu zit In Cache rechts van de tekst, en je ziet een voorbeeld van de site. Maar het is lastig zoeken in een lange lap tekst nu het zoekwoord niet meer geel gemarkeerd is... Kan ik dit anders instellen, zodat ik het oude beeld weer krijg? Want met deze manier is zoeken er niet makkelijker op geworden...
Hoe werkt dat dan? Normaal markeerde Google alle zoektermen automatisch... Dat deze service eruit schijnt te zijn is echt een grote achteruitgang in de vooruitgang.Zita schreef:Nee. Maar als je die lange lap tekst hebt, dan kun je daarin toch gewoon weer zoeken met ctrl-F? Die markeert dan wel.-DIA- schreef:Niemand die het weet?-DIA- schreef:Dit topic staat boven: Een vraag.
Alles wat je in Paint importeert, gaat razendsnel achteruit in kwaliteit, dat klopt. Als je uit die pdf een screenshot maakt [Prt Scr] en die in Picasa opent, blijft de kwaliteit beter. Die pdf eerst zodanig inzoomen dat je het gewenste plaatje zo groot mogelijk op je beeldscherm ziet, dan PrtScr en vervolgens bijsnijden en nabewerken in Picasa.Zita schreef:Ik ben echt een oen op digitaal gebied, dus verbaas je niet al te zeer over deze vraag.
Ik wil een bestand met tekstonderdelen, gescande dingen en foto's maken (ook wel genoemd een bruiloftskrant). Ik heb de ervaring dat in Word alles hopeloos gaat schuiven. Doe ik iets fout of is Word gewoon niet zo geschikt voor dergelijke acties? Welk programma is handiger en toch geschikt voor oenen?
En is het normaal dat als je een pdf-bestand importeert in Paint de kwaliteit achteruit vliegt? Ik wil een stukje uit die pdf knippen, en wilde daarvoor Paint gebruiken, maar dat is niet zo succesvol.
Ik zag laatst een geestgids in Excel.Zita schreef:Ik ben echt een oen op digitaal gebied, dus verbaas je niet al te zeer over deze vraag.
Ik wil een bestand met tekstonderdelen, gescande dingen en foto's maken (ook wel genoemd een bruiloftskrant). Ik heb de ervaring dat in Word alles hopeloos gaat schuiven. Doe ik iets fout of is Word gewoon niet zo geschikt voor dergelijke acties? Welk programma is handiger en toch geschikt voor oenen?
En is het normaal dat als je een pdf-bestand importeert in Paint de kwaliteit achteruit vliegt? Ik wil een stukje uit die pdf knippen, en wilde daarvoor Paint gebruiken, maar dat is niet zo succesvol.
Ik denk dat de drukker een beetje zenuwachtig wordt als ik een Excel-bestand inlever.refo schreef:Ik zag laatst een geestgids in Excel.Zita schreef:Ik ben echt een oen op digitaal gebied, dus verbaas je niet al te zeer over deze vraag.
Daarin schijnt het ook goed te gaan. Dat schuift niet zo als in Word.
Wat voor geest waarde daar rond dan?refo schreef:Ik zag laatst een geestgids in Excel.
Daarin schijnt het ook goed te gaan. Dat schuift niet zo als in Word.