Waar denk je op dit moment aan? [3]
Re: Waar denk je op dit moment aan? [3]
Voorkomen is nog altijd beter dan genezen. Toch kan dat ook lastig zijn. Als je alles voorkomt, wat doe je dan, als je moet genezen?
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
-
er stond toch echt oudste autootjeAuto schreef:Nee joh, beter lezen betreft 14 jaar oude auto, de oldtimer loopt nogDemocritus schreef:Tja oldtimer's zijn kwetsbaar voor mankementenAuto schreef:
Ja, hier ook. Oudste autootje heeft ook de griep
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
- JolandaOudshoorn
Hier heb ik ook weer een zieke, ook de oudste.
Overigens zijn we gisteren bij de arts geweest voor de uitslag van het uitgebreide bloedonderzoek dat mijn man, zoon en ik hebben gedaan. We hadden allemaal een vitamine B12 en een vitamine D tekort. Maar dat laatste heeft volgens mij iedereen. Gelukkig heb ik gisteren weer wat opgeladen, helaas kon mijn zoon dat dus niet, want die lag binnen op de bank.
Wie heeft er overigens ervaring met ijlende kinderen? Ik dacht dat ze dit overgroeiden, maar mijn zoon (10jaar) heeft er nog steeds last van.
Overigens zijn we gisteren bij de arts geweest voor de uitslag van het uitgebreide bloedonderzoek dat mijn man, zoon en ik hebben gedaan. We hadden allemaal een vitamine B12 en een vitamine D tekort. Maar dat laatste heeft volgens mij iedereen. Gelukkig heb ik gisteren weer wat opgeladen, helaas kon mijn zoon dat dus niet, want die lag binnen op de bank.
Wie heeft er overigens ervaring met ijlende kinderen? Ik dacht dat ze dit overgroeiden, maar mijn zoon (10jaar) heeft er nog steeds last van.

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Volwassenen hebben dat bij erge ziekte ook, alleen noem je het dan een delier of hallicunaties. (Is iets anders, maar wel vergelijkbaar).JolandaOudshoorn schreef:Hier heb ik ook weer een zieke, ook de oudste.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Aan de nabestaanden van een voetbalmaat van mij die vanmorgen tijdens het fietsen een hartstilstand kreeg.
Herinneringen komen naar boven maar je wordt ook zelf weer stilgezet.
Gelijk het gras.............
Herinneringen komen naar boven maar je wordt ook zelf weer stilgezet.
Gelijk het gras.............
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Correctie, de oldtimer is ook geveld.Auto schreef:Nee joh, beter lezen betreft 14 jaar oude auto, de oldtimer loopt nogDemocritus schreef:Tja oldtimer's zijn kwetsbaar voor mankementenAuto schreef:Ja, hier ook. Oudste autootje heeft ook de griephelma schreef: oh oh, het heerst weer volop.
Ik ben ook steeds aan het niezen; ik hoop toch dat ik deze ronde mag overslaan....
Door DE griep?
Sterkte, het is heel venijnig dit seizoen.
Sterkte, het is heel venijnig dit seizoen.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Auto schreef:
Correctie, de oldtimer is ook geveld.
Ah....beterschap!!!
Hoop dat de motor van het gezin blijft draaien.....
Aan Helma.
~ eigenlijk meer het gesprekje wat we hadden!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
ik begrijp het...henriët schreef:Aan Helma.
aan mijn bruiloft over 2,5 week 

Dat de kinderbijslag omlaag gaat...
Goeiemik zeg..
Goeiemik zeg..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
Super super super en ook leuk dat je dat weer even komt melden!Droelie schreef:aan mijn bruiloft over 2,5 week
Geniet van de laatste voorbereidingen en de dag zelf en de tijd erna natuurlijk!!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Maar het kindgebondenbudget gaat toch omhoog, of heb ik dat verkeerd begrepen?henriët schreef:Dat de kinderbijslag omlaag gaat...
Goeiemik zeg..
Alleen de hoge inkomens gaan toch inleveren?
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Een gezin met zes kinderen, waarvan de vader (1 verdiener) 50000 euro belastbaar inkomen heeft heeft netto ongeveer 2000 euro meer te besteden dan waar er 30000 verdiend wordt.
Door deze nieuwe move zal het verschil ongeveer nul worden.
Door deze nieuwe move zal het verschil ongeveer nul worden.