Haamstede Conferentie
Re: Haamstede Conferentie
Datzelfde probleem had ik in een voorgaand jaar ook. Op de ene of andere manier komt die site niet makkelijk tevoorschijn als je hem via Google zoek. Ik heb hem maar opgeslagen tussen de favorieten.
De HEERE is goed, Zijn goedertierenheid is in der eeuwigheid, en Zijn getrouwheid van geslacht tot geslacht..!
zou je de audio bestanden ook vanuit safari kunnen downloaden?
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
- FlyingEagle
Waarom niet? Maar waarom zou je dit willen? Hier zijn ze van al die jaren nog gewoon te beluisteren https://www.haamstedeconferentie.nl/Geluidsfragmenten
makkelijker in stukjes te beluisteren onderweg
- FlyingEagle
Downloaden op iphone in safari gaat prima. Klik op het linkje naar het audiobestand en blijf even vasthouden. Er verschijnt dan een popup waar je kunt kiezen voor 'Download gelinkt bestand'.
Op de een of andere manier is de site helemaal niet vindbaar in google, selfs met 'site:haamstedeconferentie.nl' komt er geen enkel resultaat. Andere zoekmachines hebben de site wel geindexeerd.
je bent geweldig! dank Newton, gelukt.
Heerlijk luisteren, wat langer lezen doordeweeks lukt me veel minder, even een half uurtje luisteren voor het slapen is echt fijn
Heerlijk luisteren, wat langer lezen doordeweeks lukt me veel minder, even een half uurtje luisteren voor het slapen is echt fijn
Excuses. Wel typerend. Een theologeninitiatief dat totaal onvindbaar is. Wie zou die website hebben gemaakt?