Waar baal je van? [3]
Re: Waar baal je van? [3]
Koortslip...
Iemand nog een goede tip?
vooralsnog weet ik niets beters dan er niet aankomen, en wachten tot het over is.
Ik heb zo ongeveer alle smeersels er al eens op gesmeerd.
vooralsnog weet ik niets beters dan er niet aankomen, en wachten tot het over is.
Laatst gewijzigd door Isala op 09 jun 2015, 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Hora est!
Geen ervaring met Solcon; wel al jaren met Kliksafe. Wij huren de router voor 1,95 per maand. De eerste router ging na een paar jaar stuk; zonder verdere kosten vervangen. Onlangs zijn we overgestapt naar een snellere verbinding waarvoor een nieuwe router nodig was: zonder kosten vervangen.
Mijn ervaring met de helpdesk is dat ze goed weten waar ze het over hebben.
Heel vroeger (paar jaar geleden) was er nog wel eens iets met de verbinding, maar nu eigenlijk nooit.
Ik werk verder niet voor kliksafe, en mijn nakroost heeft er zelfs op gezette tijden een grote hekel aan
Mijn ervaring met de helpdesk is dat ze goed weten waar ze het over hebben.
Heel vroeger (paar jaar geleden) was er nog wel eens iets met de verbinding, maar nu eigenlijk nooit.
Ik werk verder niet voor kliksafe, en mijn nakroost heeft er zelfs op gezette tijden een grote hekel aan

Mijn schoonvader gebruikt daarvoor dit (naar tevredenheid):Isala schreef:Koortslip...
vooralsnog weet niets beters dan er niet aankomen, en wachten tot het over is.
http://www.bol.com/nl/p/bio-stick/9200000010753787/
Bijzonder, hier heb ik nog niet eerder over gehoord.Floppy schreef:Mijn schoonvader gebruikt daarvoor dit (naar tevredenheid):
http://www.bol.com/nl/p/bio-stick/9200000010753787/
Ik ga even kijken wat dit precies is!
Hora est!
Voorzichtig zijn met baby's!!
Zelf gebruik ik tijgerbalsem; ik heb het idee dat het dan sneller weggaat.
Heb ook weleens gehoord van tandpasta, maar dan heb je een witte plek op je lip.
Zelf gebruik ik tijgerbalsem; ik heb het idee dat het dan sneller weggaat.
Heb ook weleens gehoord van tandpasta, maar dan heb je een witte plek op je lip.
Alles helpt en niets helpt. Het gaat als het goed is vanzelf weer over. Althans, de symptomen.Isala schreef:Koortslip...
Je komt er namelijk nooit meer af en telkens als de weerstand vermindert steekt het de kop op.
- Wittewrongel
- Inactief
Ik gebruik zelf van die plakkers voor de hygiëne. Kun je kopen bij de drogistrefo schreef:Alles helpt en niets helpt. Het gaat als het goed is vanzelf weer over. Althans, de symptomen.Isala schreef:Koortslip...
Je komt er namelijk nooit meer af en telkens als de weerstand vermindert steekt het de kop op.
Wie Gods wil doet naar zijn wil, Die doet doet niet Gods wil, maar zijn eigen wil. ~ Wittewrongel
Mijn moeder roept altijd bij elk wissewasje: Penicilinezalf
Een koortslip is geen wissewasje. Het wordt veroorzaakt door een herpes-virus.Vagari schreef:Mijn moeder roept altijd bij elk wissewasje: Penicilinezalf
Er is nog geen kruid tegen gewassen. Ook penicillinezalf helpt niet.
Ja, maar iet vies of stinkends erop smeren helpt voorkomen dat je het steeds aanraakt. 

Neem dan koeienmest. Dat ligt gratis in de wei.Vagari schreef:Ja, maar iet vies of stinkends erop smeren helpt voorkomen dat je het steeds aanraakt.
- Dodo
Ik vind dat Zovirax wel helpt. Als je bij het eerste begin begint met smeren.
Uiteindelijk wordt het virus voor elk middeltje immuun, als je er vaak last van hebt.
Beter is dus om het te voorkomen, dit kan door het slikken van L-lysine capsules.
Als je het toch voelt opkomen, ijsblokje er tegenaan houden en eventueel betten met zinkzalf.
Zoals Helma zegt, niet op kraambezoek gaan!
Beter is dus om het te voorkomen, dit kan door het slikken van L-lysine capsules.
Als je het toch voelt opkomen, ijsblokje er tegenaan houden en eventueel betten met zinkzalf.
Zoals Helma zegt, niet op kraambezoek gaan!
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ja, ik ben bewust mijn kersverse buurjongetje nog maar even niet gaan bekijken!Mara schreef:Zoals Helma zegt, niet op kraambezoek gaan!
Als ik ook maar iets voel kriebelen of prikken, begin ik al te deppen met alcohol, 70%.Mara schreef:Als je het toch voelt opkomen, ijsblokje er tegenaan houden en eventueel betten met zinkzalf.
Heel soms kan ik het daarmee binnen de perken houden, maar als het toch doorzet, dan is mijn ervaring dat het beste is, om er niet aan te komen en wachten tot het over is.
Kijk, nu heb ik hier al twee tips gekregen om eens te proberen, Floppy kwam ook met iets wat ik nog niet wist.Mara schreef:Beter is dus om het te voorkomen, dit kan door het slikken van L-lysine capsules.
Dit is de derde tip, als dat zou helpen, dan ga ik daarmee de markt op! Het ligt hier met duizenden liters op voorraad...refo schreef:Neem dan koeienmest. Dat ligt gratis in de wei.
Wil iemand proefkonijn zijn?
Hora est!
Dat is goed hoor. Ik zal je zo een adres PB'en.Isala schreef:Dit is de derde tip, als dat zou helpen, dan ga ik daarmee de markt op! Het ligt hier met duizenden liters op voorraad...refo schreef:Neem dan koeienmest. Dat ligt gratis in de wei.
Wil iemand proefkonijn zijn?