Wist je dat........[4]
Re: Wist je dat........[4]
Ik iedere week weer respect heb voor mensen die met een minima aan inkomen, toch hun gezin kunnen onderhouden, als ik de eindafrekening van mijn boodschappenlijstje iedere week zie... 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
....ik vanmiddag bezoek heb gehad van de drie mooiste vrouwen die aan het rf zijn verbonden?
Dat kan helemaal nietjvdg schreef:....ik vanmiddag bezoek heb gehad van de drie mooiste vrouwen die aan het rf zijn verbonden?

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
De gewoonste vrouw die aan het rf verbonden is, haar belofte ook binnenkort eens waar hoopt te kunnen maken!jvdg schreef:....ik vanmiddag bezoek heb gehad van de drie mooiste vrouwen die aan het rf zijn verbonden?

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Tja, O, ik ken niet zoveel vrouwen van het RF, maar deze waren heel bijzonder.Orchidee schreef:Dat kan helemaal nietjvdg schreef:....ik vanmiddag bezoek heb gehad van de drie mooiste vrouwen die aan het rf zijn verbonden?
Twee ervan kun je in een avatar terugvinden.
Als je ze vindt, kun je je wel voorstellen hoe moeders eruit ziet.
Ik hoop het ook, maar de omstandigheden zijn niet zo gunstig.Mariavt schreef:De gewoonste vrouw die aan het rf verbonden is, haar belofte ook binnenkort eens waar hoopt te kunnen maken!jvdg schreef:....ik vanmiddag bezoek heb gehad van de drie mooiste vrouwen die aan het rf zijn verbonden?![]()
Iets voor een nieuw topic?...de mooiste vrouw van het RF...ik denk dat mijn kliksafefilter op tilt gaat.Orchidee schreef:Dat kan helemaal nietjvdg schreef:....ik vanmiddag bezoek heb gehad van de drie mooiste vrouwen die aan het rf zijn verbonden?

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Wat heb ik nu weer overhoopgehaald?
Behalve de boodschap, neem mij niet verder serieus..........
Haha, nee inderdaad, dat lijkt me erg onmogelijkOrchidee schreef:Dat kan helemaal nietjvdg schreef:....ik vanmiddag bezoek heb gehad van de drie mooiste vrouwen die aan het rf zijn verbonden?

Waarom niet?Mister schreef:Haha, nee inderdaad, dat lijkt me erg onmogelijkOrchidee schreef:Dat kan helemaal nietjvdg schreef:....ik vanmiddag bezoek heb gehad van de drie mooiste vrouwen die aan het rf zijn verbonden?
Ik heb hetzelf gezien.
Maar oké, ik ken jouw wolkje niet.
Het heeft er toch alle schijn van dat je een miss-verkiezing aan 't houden bent, Jan, en dat is natuurlijk helemaal miss!jvdg schreef:Wat heb ik nu weer overhoopgehaald?

~~Soli Deo Gloria~~
Precies, dat vermoedde ik aljvdg schreef:Waarom niet?Mister schreef:Haha, nee inderdaad, dat lijkt me erg onmogelijkOrchidee schreef:Dat kan helemaal nietjvdg schreef:....ik vanmiddag bezoek heb gehad van de drie mooiste vrouwen die aan het rf zijn verbonden?
Ik heb hetzelf gezien.
Maar oké, ik ken jouw wolkje niet.

Haha! een Miss-verkiezing op RF! 

You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Je wilt ook meedoen?Ria schreef:Haha! een Miss-verkiezing op RF!

Waar kan ik me opgeven!? Haha!Mister schreef:Je wilt ook meedoen?Ria schreef:Haha! een Miss-verkiezing op RF!

You put me outside my safety-zone