Het waren echt even enorme hagelstenen bij ons, cm. of 2 a 3. M'n auto stond gelukkig binnen, alleen ligt m'n glazen vaas op de tuintafel aan gruzelementen.Erasmiaan schreef:Wie heeft er hagel gehad? Bij ons heeft het even heel hard gehageld met hele grote hagelstenen, alsof iemand grind op je ramen gooit! Mijn auto heeft gelukkig (voor zover ik kan zien) geen lakschade, bij een vriend zijn beide auto's gebutst en gedeukt...
Het grote WEERTOPIC
Re: Het grote WEERTOPIC
INSTALLING SUMMER.....
███████████████░░░░░░░░░░░░░░ 44% DONE.
Install delayed....please wait.
Installation failed. Please try again. 404 error: Season not found. Season "Summer" cannot be located. The season you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please try again later.
Installation failed. Please try again. 404 error: Season not found. Season "Summer" cannot be located. The season you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please try again later.
~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef:INSTALLING SUMMER.....

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Wij hebben flinke hagel gehad en bomen omver. Overal in de gemeenteperkjes lagen halve bomen die doormidden gescheurd waren, takken, bladeren. Ik hoorde van anderen waar niks meer van moestuintjes over gebleven was. Het was letterlijk moes geworden...Erasmiaan schreef:Wie heeft er hagel gehad? Bij ons heeft het even heel hard gehageld met hele grote hagelstenen, alsof iemand grind op je ramen gooit! Mijn auto heeft gelukkig (voor zover ik kan zien) geen lakschade, bij een vriend zijn beide auto's gebutst en gedeukt...
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Ichtus schreef:Wij hebben flinke hagel gehad en bomen omver. Overal in de gemeenteperkjes lagen halve bomen die doormidden gescheurd waren, takken, bladeren. Ik hoorde van anderen waar niks meer van moestuintjes over gebleven was. Het was letterlijk moes geworden...Erasmiaan schreef:Wie heeft er hagel gehad? Bij ons heeft het even heel hard gehageld met hele grote hagelstenen, alsof iemand grind op je ramen gooit! Mijn auto heeft gelukkig (voor zover ik kan zien) geen lakschade, bij een vriend zijn beide auto's gebutst en gedeukt...
Het was hier alleen maar even een plensbui en in de verte wat onweer. Verder niets gemerkt. In Noord-Brabant ws het ook heftig.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Toch vier deuk(jes)en.Erasmiaan schreef:Wie heeft er hagel gehad? Bij ons heeft het even heel hard gehageld met hele grote hagelstenen, alsof iemand grind op je ramen gooit! Mijn auto heeft gelukkig (voor zover ik kan zien) geen lakschade, bij een vriend zijn beide auto's gebutst en gedeukt...

ach, 't is maar blik.Erasmiaan schreef:Toch vier deuk(jes)en.Erasmiaan schreef:Wie heeft er hagel gehad? Bij ons heeft het even heel hard gehageld met hele grote hagelstenen, alsof iemand grind op je ramen gooit! Mijn auto heeft gelukkig (voor zover ik kan zien) geen lakschade, bij een vriend zijn beide auto's gebutst en gedeukt...

ik zou het ook irritant vinden.
Hm, minder.... toch fijn als je dan niet een al te dure auto hebt, een paar deukjes in een goedkope japanner, ach.... maar als het in een mercedes van een halve ton is heeft het imago van de eigenaar meestal ook paar deukjes opgelopenErasmiaan schreef:Toch vier deuk(jes)en.Erasmiaan schreef:Wie heeft er hagel gehad? Bij ons heeft het even heel hard gehageld met hele grote hagelstenen, alsof iemand grind op je ramen gooit! Mijn auto heeft gelukkig (voor zover ik kan zien) geen lakschade, bij een vriend zijn beide auto's gebutst en gedeukt...

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Marnix schreef:Hm, minder.... toch fijn als je dan niet een al te dure auto hebt, een paar deukjes in een goedkope japanner, ach.... maar als het in een mercedes van een halve ton is heeft het imago van de eigenaar meestal ook paar deukjes opgelopenErasmiaan schreef:Toch vier deuk(jes)en.Erasmiaan schreef:Wie heeft er hagel gehad? Bij ons heeft het even heel hard gehageld met hele grote hagelstenen, alsof iemand grind op je ramen gooit! Mijn auto heeft gelukkig (voor zover ik kan zien) geen lakschade, bij een vriend zijn beide auto's gebutst en gedeukt...

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ach, de Subaru van een vriend van me leek wel een poffertjespan... Heb ik weer wat voordeel met mijn Duitse degelijkheid (harde lak, hard plaatwerk).Marnix schreef:Hm, minder.... toch fijn als je dan niet een al te dure auto hebt, een paar deukjes in een goedkope japanner, ach.... maar als het in een mercedes van een halve ton is heeft het imago van de eigenaar meestal ook paar deukjes opgelopenErasmiaan schreef:Toch vier deuk(jes)en.Erasmiaan schreef:Wie heeft er hagel gehad? Bij ons heeft het even heel hard gehageld met hele grote hagelstenen, alsof iemand grind op je ramen gooit! Mijn auto heeft gelukkig (voor zover ik kan zien) geen lakschade, bij een vriend zijn beide auto's gebutst en gedeukt...

Op zich best handig, als het dan weer een keer zo heet wordt kan je poffertjes bakken op het dak van je auto

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Dat is wel wat dikker staal dan zo'n japannertje.Marnix schreef:Hm, minder.... toch fijn als je dan niet een al te dure auto hebt, een paar deukjes in een goedkope japanner, ach.... maar als het in een mercedes van een halve ton is heeft het imago van de eigenaar meestal ook paar deukjes opgelopenErasmiaan schreef:Toch vier deuk(jes)en.Erasmiaan schreef:Wie heeft er hagel gehad? Bij ons heeft het even heel hard gehageld met hele grote hagelstenen, alsof iemand grind op je ramen gooit! Mijn auto heeft gelukkig (voor zover ik kan zien) geen lakschade, bij een vriend zijn beide auto's gebutst en gedeukt...

Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Hier was dinsdagavond op eens een groene lucht te zien heel appart.
Mijn oppasmeisje die stond te dansen en te springen aldus dr moeder en die vondt het prachtig.
Mijn oppasmeisje die stond te dansen en te springen aldus dr moeder en die vondt het prachtig.

het was hier een heerlijke dag, zonnig.. een paar wolkjes maar geen regen, die valt nu:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....