Gereformeerde Gemeenten
Re: Gereformeerde Gemeenten
Ik vind het wel grappig.
Sommigen nemen het forum gewoon veel te serieus.
-
- Verbannen
Bezorgd schreef:Ik vind het wel grappig.

Dat roep ik al jaren, maar 't wil nog niet erg helpenBezorgd schreef: Sommigen nemen het forum gewoon veel te serieus.

~~Soli Deo Gloria~~
-
- Verbannen
Daarvoor moet je een bepaalde forumervaring hebben.Hendrikus schreef:Dat roep ik al jaren, maar 't wil nog niet erg helpenBezorgd schreef: Sommigen nemen het forum gewoon veel te serieus.

GerefGemeente-lid schreef:Daarvoor moet je een bepaalde forumervaring hebben.Hendrikus schreef:Dat roep ik al jaren, maar 't wil nog niet erg helpenBezorgd schreef: Sommigen nemen het forum gewoon veel te serieus.
GGL in ander topic:
GerefGemeente-lid schreef:![]()

-
- Verbannen
Bezorgd schreef:GerefGemeente-lid schreef:Daarvoor moet je een bepaalde forumervaring hebben.Hendrikus schreef:Dat roep ik al jaren, maar 't wil nog niet erg helpenBezorgd schreef: Sommigen nemen het forum gewoon veel te serieus.
GGL in ander topic:
GerefGemeente-lid schreef:![]()
![]()

Jaja, die nieuwsgierigheid over een tegenkandidaat, ik erger me er groen en geel aan. Bel dan de scriba van Nijkerk op.

En ik heet GerefGemeente-lid!

Er is ongetwijfeld een verband tussen een cynisch mensbeeld en de observatie dat anderen het forum veel te serieus nemen.
Oprecht zijn als de duiven is ook een deugd. Het is niet goed om je te beperken tot listig als de slangen.
Oprecht zijn als de duiven is ook een deugd. Het is niet goed om je te beperken tot listig als de slangen.
Listig??
-
List en bedrog, het valt niet mee.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Dat is een veel te lange naam.GerefGemeente-lid schreef:[qu
-
Laten we weer terug gaan naar Jantje.Bezorgd schreef:Dat is een veel te lange naam.GerefGemeente-lid schreef:[qu
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
Ben ik de enige die deze post echt niet begrijp?DDD schreef:Er is ongetwijfeld een verband tussen een cynisch mensbeeld en de observatie dat anderen het forum veel te serieus nemen.
Laatst gewijzigd door Bezorgd op 02 sep 2022, 09:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat ligt natuurlijk niet aan jou. Het moet zijn voorzichtig als de slangen.
Het is weliswaar ook niet goed om listig te zijn als de slangen, maar dat is weer een ander punt.
Het is weliswaar ook niet goed om listig te zijn als de slangen, maar dat is weer een ander punt.
Maar dan nog begrijp ik er weinig van.DDD schreef:Dat ligt natuurlijk niet aan jou. Het moet zijn voorzichtig als de slangen.
'Zie, God is groot, en wij begrijpen Hem niet' - Job 36:26 (HSV)
Oprechte mensen zijn niet cynisch. Cynische mensen vinden zich voorzichtig, maar dat zijn ze in werkelijkheid niet. Ze hebben een negatief beeld van de ander en roepen daarmee ook negatieve reacties op. Ze vinden anderen soms naïef, maar dat is vooral omdat ze hun eigen ervaringen als maatstaf nemen. Ik kom het in mijn werk vaak tegen.