Ik vind het ook prachtig! Vooral die wolkenluchten en formaties!Marnix schreef:Hèhè ik vind het wel mooi. Joanne niet, die is ook alleen thuis. Maar ja, in huis ben je veilig
Voor mooie (wolken)foto's : http://www.weerfotografie.nl
Ik vind het ook prachtig! Vooral die wolkenluchten en formaties!Marnix schreef:Hèhè ik vind het wel mooi. Joanne niet, die is ook alleen thuis. Maar ja, in huis ben je veilig
Hij was niet zo zwaar, en ging meer de kant van Arnhem op.MarthaMartha schreef:op buienradar zie je hem niet aankomen... op weeronline ook niet....
Klopt. Mijn wekker loopt altijd om 6 uur af; ik zorg dat de eerste was dan klaar isLassie schreef:Als je om 6 uur op staat en je eerste was al kan ophangen en je 2e was in de machine gooit dan kun je er heel wat draaien tot zeker 12 uur s'middags.
helma schreef:Klopt. Mijn wekker loopt altijd om 6 uur af; ik zorg dat de eerste was dan klaar isLassie schreef:Als je om 6 uur op staat en je eerste was al kan ophangen en je 2e was in de machine gooit dan kun je er heel wat draaien tot zeker 12 uur s'middags.
Soms hangen er al 2 wassen buiten voor ik ze naar school breng.
Een kort wasprogramma op 40 C duurt 1.06 minuten; dan is het beddengoed prima schoon
Lassie schreef:helma schreef:Klopt. Mijn wekker loopt altijd om 6 uur af; ik zorg dat de eerste was dan klaar isLassie schreef:Als je om 6 uur op staat en je eerste was al kan ophangen en je 2e was in de machine gooit dan kun je er heel wat draaien tot zeker 12 uur s'middags.
Soms hangen er al 2 wassen buiten voor ik ze naar school breng.
Een kort wasprogramma op 40 C duurt 1.06 minuten; dan is het beddengoed prima schoon
mmm/// hier binnen nog steeds 25,5 ... zal in de loop van de dag wel beter worden..jvdg schreef:Binnen: 26
Ik blijf nog effe beneden.
hier geen hagel gezien...Erasmiaan schreef:Wie heeft er hagel gehad? Bij ons heeft het even heel hard gehageld met hele grote hagelstenen, alsof iemand grind op je ramen gooit! Mijn auto heeft gelukkig (voor zover ik kan zien) geen lakschade, bij een vriend zijn beide auto's gebutst en gedeukt...