Precies, wacht tot morgen, dan is het er niet te warm voor
Het noodweer is trouwens wat vertraagd (vanochtend was het eerder dan verwacht, nu later) De ANWB heeft de waarschuwing voor een zware avondspits teruggedraaid, verwachting is dat het in tweede deel van de avond en het eerste deel van de pas regen, wind, hagel en onweer gaat plaatsvinden.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Marnix schreef:(vanochtend was het eerder dan verwacht, nu later)
Ik snap niet waar het nieuws vandaan kwam dat het vanmorgen 'eerder dan verwacht' zou komen.
Wat we vanmorgen kregen wat een los buiencomplex wat gisterenavond al rond Parijs ontwikkelde, en waarvan men had verwacht dat het vannacht op zou lossen.
Wat er vanavond gaat komen weten ze al een paar dagen, daar is verder niets aan veranderd. Dat van vanmorgen had niets met het verwachtte noodweer te maken. Het is er ook niets van afgekoeld.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Marnix schreef:(vanochtend was het eerder dan verwacht, nu later)
Ik snap niet waar het nieuws vandaan kwam dat het vanmorgen 'eerder dan verwacht' zou komen.
Wat we vanmorgen kregen wat een los buiencomplex wat gisterenavond al rond Parijs ontwikkelde, en waarvan men had verwacht dat het vannacht op zou lossen.
Wat er vanavond gaat komen weten ze al een paar dagen, daar is verder niets aan veranderd. Dat van vanmorgen had niets met het verwachtte noodweer te maken. Het is er ook niets van afgekoeld.
Waar het geregend heeft is het ook wel afgekoeld, maar daarna weer heel hard opgewarmd. Hier zakte de temperatuur rond 12 uur even een paar graden en daarna ging hij weer flink omhoog... en is de luchtvochtigheid nog hoger
Wat die buien betreft, ik weet niet hoe het precies zit maar er werd voorspeld dat die pas in de loop van de ochtend zich zouden ontwikkelen en vanuit het zuidwesten over het land zouden trekken. Nu is het grootste deel via het westen weggetrokken en vielen de buien in intensiteit erg tegen. Met die buienontwikkeling was ook de rest van de voorspelling gemoeid, had het doorgezet, dan was het afgekoeld.... nu is dat niet aan de orde (en dat is omdat warme en koude lucht met elkaar vechten) veel moeilijker te voorspellen dan wanneer er een storing overtrekt... Dat blijkt wel weer.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Manlief belde net vanuit Doornik (hij was net weg gereden) en het regende behoorlijk. Men moest langzaam gaan rijden. Dus ik zei al tegen hem: neem het maar lekker mee deze kant op.
helma schreef:bedden klaar
gelukkig maar
morgen onverwachts met mijn schoonmoeder naar een begrafenis...
huh? verschoon jij in 2 uur tijd 10 bedden?
Hoeveel wasmachines en drogers heb je?
waar zie jij dat ik het in 2 uur heb gedaan??
Vanmorgen vroeg al begonnen; en het droogde lekker snel buiten!!
Heb wel 6 trommels gedraaid vandaag (in 1 machine...)