Zeeuw schreef:Lilian1975 schreef:Stel.... persoon 1 heeft draadloze oortjes. En persoon twee ook. Kunnen zij beide tegelijk meeluisteren op 1 laptop? En kan dan ook tegelijk met oortjes met draad meeluisteren? Met alleen draadjes wel... want dan gebruik je een splitter. Maar als we in onze a.s. vakantie kerkdienst meekijken op laptop. We zitten op camping. Dus om geen overlast te geven oortjes. Nu heeft niet ieder in ons gezin oortjes met draad. Dus ik vroeg me af of dat wel allemaal tegelijk aangesloten kan worden. Anders rij ik even naar kruitvat en haal voor ieder draadloze oortjes persoon even een set oortjes met draad. Zodat het met splitter wel lukt....
Zo hard staat je geluid toch niet als je samen in de tent/het huisje zit?
op de campings waar wij zitten wordt radio of welk ander mechanisch geluid niet gewaardeerd. Rust en natuur....
Verder draagt geluidsdrager op een stille camping verder weg als thuis met muren om je tent. Met 28 graden is een tent sowieso niet de ideale plaats. Je zit buiten. En zelf ben ik ook van mening dat we geen aanleiding moeten geven. Ooit hebben wij buren aan een kant gehad. Die nogal asociaal waren. Radio keihard. En dat urenlang. Liefst ramen van de dakkapel erbij wijd open. Op een gegeven moment na wat gedoe redelijk rustig. Tot onze andere buren, die nieuw waren en niet deze voorgeschiedenis wisten, zondags de serre deuren open hadden en volop op het orgel gingen spelen. Dit was de aanleiding voor de andere buren om maar de draad met de radio weer op te pakken....
Vandaar mijn vraag die ik eerder stelde.