Klopt, het is nogal onvoorspelbaar. Het westen krijgt er vooral van langs, verder valt het nog wel mee tot nu toe. Vanavond komt er nog een nieuw gebied over. Indrukwekkende foto's op nu.nl
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
refo schreef:Voor je een auto gaat regelen: men spreekt van hagelstenen zo groot als tafeltennisballen.
Dat is slecht voor auto's.
maar nog slechter voor het bolletje van onze lieveling....
misschien moet ik het maar helemaal afzeggen....
De Meteoconsultman zei vanmorgen: gewoon naar de lucht kijken vandaag. Het is erg plaatselijk.
Ik ben alweer terug, een auto lukte niet, dus heb ik hem in de draagzak gestopt en zijn we gaan fietsen, dat is maar 10 minuutjes... en als de nood aan de man komt (aan vrouw met kind in dit geval) dan was ik wel een huis gevlucht onderweg...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Marnix schreef:Klopt, het is nogal onvoorspelbaar. Het westen krijgt er vooral van langs, verder valt het nog wel mee tot nu toe. Vanavond komt er nog een nieuw gebied over. Indrukwekkende foto's op nu.nl
Prachtige foto's!!!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Op zich prima temperaturen, gisteren vond ik het heerlijk. Maar met die hoge luchtvochtigheid voelt het gewoon erg vies aan nu. Ach, vanavond veel buien en morgen is het koud :-)