Deze is echt leuk...
- jakobmarin
Re: Deze is echt leuk...
[youtube]53_qvMQfvOE[/youtube]
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
helma schreef:

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik snap 'm niet...henriët schreef:helma schreef:

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
He he, gelukkig, nog iemand...ik heb er ook al een paar keer naar zitten kijken, maar omdat niemand reageerde dacht ik dat het aan mij zou liggen. Ik zie er niks in...Luther schreef:Ik snap 'm niet...henriët schreef:helma schreef:
-
Ik meende links onderin DD en Kwik, Kwek en, Kwak te zien. O ja, en ook nog ergens Bert en Ernie (rechts, 1 na onderste rij).Marieke schreef:He he, gelukkig, nog iemand...ik heb er ook al een paar keer naar zitten kijken, maar omdat niemand reageerde dacht ik dat het aan mij zou liggen. Ik zie er niks in...Luther schreef:Ik snap 'm niet...henriët schreef:helma schreef:
Maar dat kan ook het resultaat zijn van een dagje kinderboekjes voorlezen ...
Verder snapte ik hem ook niet.
ik zit hier met samengeknepen ogen, vervolgens wijd opengesperde ogen, één oog dicht, andere oog dicht....Maar nee, 'k kan zelfs geen DD of Kwik, Kwek, Kwak ontdekken....vragensteller schreef:Ik meende links onderin DD en Kwik, Kwek en, Kwak te zien. O ja, en ook nog ergens Bert en Ernie (rechts, 1 na onderste rij).Marieke schreef:
He he, gelukkig, nog iemand...ik heb er ook al een paar keer naar zitten kijken, maar omdat niemand reageerde dacht ik dat het aan mij zou liggen. Ik zie er niks in...
-
Nog 1 ontdekt: Asterix en Obelix (naast Bert en Ernie).Marieke schreef:ik zit hier met samengeknepen ogen, vervolgens wijd opengesperde ogen, één oog dicht, andere oog dicht....Maar nee, 'k kan zelfs geen DD of Kwik, Kwek, Kwak ontdekken....vragensteller schreef:Ik meende links onderin DD en Kwik, Kwek en, Kwak te zien. O ja, en ook nog ergens Bert en Ernie (rechts, 1 na onderste rij).Marieke schreef:
He he, gelukkig, nog iemand...ik heb er ook al een paar keer naar zitten kijken, maar omdat niemand reageerde dacht ik dat het aan mij zou liggen. Ik zie er niks in...
Ik ga hem geloof ik ook leuk vinden

ik ook niet....Marieke schreef:He he, gelukkig, nog iemand...ik heb er ook al een paar keer naar zitten kijken, maar omdat niemand reageerde dacht ik dat het aan mij zou liggen. Ik zie er niks in...Luther schreef:Ik snap 'm niet...henriët schreef:helma schreef:
Nou, volgens mij ben jij aan je bed toe......'k zie er niks in.vragensteller schreef:Nog 1 ontdekt: Asterix en Obelix (naast Bert en Ernie).Marieke schreef:ik zit hier met samengeknepen ogen, vervolgens wijd opengesperde ogen, één oog dicht, andere oog dicht....Maar nee, 'k kan zelfs geen DD of Kwik, Kwek, Kwak ontdekken....vragensteller schreef:Ik meende links onderin DD en Kwik, Kwek en, Kwak te zien. O ja, en ook nog ergens Bert en Ernie (rechts, 1 na onderste rij).Marieke schreef:
Ik ga hem geloof ik ook leuk vinden...
De daltons en de smurfen ...
Bovenaan de Simpsons en de Turtles, de tweede rij links ben ik vergeten, maar daar had ik ook nog nooit van gehoord.
Ik ben hier gewoon niet intelligent genoeg voor.refo schreef:Bovenaan de Simpsons en de Turtles, de tweede rij links ben ik vergeten, maar daar had ik ook nog nooit van gehoord.

Verder ken eigenlijk al die stripfiguren niet zo. Hoewel ik DD en Bert en Ernie wel zou herkennen.
-
O ja, de smurfen, die zie ik nu ook ...Mister schreef:De daltons en de smurfen ...
Die andere stripfiguren ken ik amper van naam. Voel me nu toch genoodzaakt eens wat meer te gaan lezen ...

Southpark denk ik.refo schreef:Bovenaan de Simpsons en de Turtles, de tweede rij links ben ik vergeten, maar daar had ik ook nog nooit van gehoord.