Het grote WEERTOPIC
Re: Het grote WEERTOPIC
Ach het zijn zo te zien maar 2 echt warme dagen... en daarna weer even regen en als het meezit stabiliseert het dan. Dat moet nog wel te overleven zijn. En zolang je niet in het zuiden van Brabant of in Limburg woont zal het met de 35 graden wel meevallen denk ik. Een graad of 30. Prima toch 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Idd!Katharina van Bora schreef:Wees maar blij, dat je je toetsen afgerond heb...!Ria schreef:Er komen hittegolven aan! Oh nee!
You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Ik wel....maar dan niet één dagje maar een week of 6 . 'K zal wel een blanke neger zijndennis schreef:Misschien wel 35 graden hoor ik! Er zijn mensen die dat heerlijk vinden, maar daar hoor ik niet bij.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ga hiervoor maar naar Afrika.huisman schreef:Ik wel....maar dan niet één dagje maar een week of 6 . 'K zal wel een blanke neger zijndennis schreef:Misschien wel 35 graden hoor ik! Er zijn mensen die dat heerlijk vinden, maar daar hoor ik niet bij.

Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
- Barmhartigheid
huisman schreef:Ik wel....maar dan niet één dagje maar een week of 6 . 'K zal wel een blanke neger zijndennis schreef:Misschien wel 35 graden hoor ik! Er zijn mensen die dat heerlijk vinden, maar daar hoor ik niet bij.
OH ja, ik ook. Een hittegolf is voor mij geen probleem!!!
Ik ben geen neger maar ik heb wel frans bloed in me, ik denk dat dat het is

Heeerlijk.... Lekker met water knoeien enzo.
Over water gesproken??? het regent.

Over water gesproken??? het regent.

oh heeerlijk!! buitenleven ten top!Ria schreef:Er komen hittegolven aan! Oh nee!
s ochtends om half 6 de boel doen, om 10 uur stoppen en genieten,
s middags siësta op het (refo) strand
Of lekker in de tuin oid.
Picknicken, bbq en, avondstilte, heeerlijk!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:oh heeerlijk!! buitenleven ten top!Ria schreef:Er komen hittegolven aan! Oh nee!
s ochtends om half 6 de boel doen, om 10 uur stoppen en genieten,
s middags siësta op het (refo) strand
Of lekker in de tuin oid.
Picknicken, bbq en, avondstilte, heeerlijk!
En heerlijk langs het strand wandelen en de zeelucht ruiken

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Refostrand
Is dat een strand buiten verband of uitgetreden ?

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Definitie hittegolf (KNMI)Ria schreef:Er komen hittegolven aan! Oh nee!
Dat zit er komende week echt niet in alleen 1 of 2 hete dagen.periode van minstens vijf dagen met 25 graden of meer waarvan drie met 30 graden of meer
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Mara schreef:Refostrand![]()
zwarte kousen.
Dat wordt volgens mij zweten voor je as woensdag ............ inclusief stropdashuisman schreef:Definitie hittegolf (KNMI)Ria schreef:Er komen hittegolven aan! Oh nee!Dat zit er komende week echt niet in alleen 1 of 2 hete dagen.periode van minstens vijf dagen met 25 graden of meer waarvan drie met 30 graden of meer

Mara schreef:Refostrand![]()
Refostrand

Lassie schreef:Mara schreef:Refostrand![]()
zwarte kousen.
ik denk dat die er juist niet komen

Hier vandaan gaan ze ook naar het zgn `refostrand` in Ouddorp 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!