Het grote WEERTOPIC

Gijs83

Re: Het grote WEERTOPIC

Bericht door Gijs83 »

henriët schreef:Ondanks de regen hebben we heerlijk buitengespeeld vanmorgen, we hadden de buienradar aangezet, en zo wisten we dat we om ong 10 over 11 weer naar binnen moesten, dus niet te veel karren naar buiten:)
En vanmiddag gewoon einde van de mi buitengespeeld. Heerlijk!!

Maar de boeren gun ik plensdagen ....
God de Heer regeert moeten we maar bedenken!
henriët

Bericht door henriët »

Gijs83 schreef:
henriët schreef:Ondanks de regen hebben we heerlijk buitengespeeld vanmorgen, we hadden de buienradar aangezet, en zo wisten we dat we om ong 10 over 11 weer naar binnen moesten, dus niet te veel karren naar buiten:)
En vanmiddag gewoon einde van de mi buitengespeeld. Heerlijk!!

Maar de boeren gun ik plensdagen ....
God de Heer regeert moeten we maar bedenken!
Is zeker waar Gijs!
Hc zondag 10....
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Een onweersbui nadert Rijssen... Het wordt duidelijker hoorbaar....
Zie radar...
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
huisman

Bericht door huisman »

-DIA- schreef:Een onweersbui nadert Rijssen... Het wordt duidelijker hoorbaar....
Zie radar...
Gistermorgen tijdens de morgendienst (H.A.) mediteerde de dominee over 1 Sam 7:9 en 10, daarna hoorde ik het onweer boven ons kerkgebouwtje en dat vertroostte mij zeer.
9 Toen nam Samuel een melklam, en hij offerde het geheel den HEERE ten brandoffer; en Samuel riep tot den HEERE voor Israel; en de HEERE verhoorde hem.
10 En het geschiedde, toen Samuel dat brandoffer offerde, zo kwamen de Filistijnen aan ten strijde tegen Israel; en de HEERE donderde te dien dage met een groten donder over de Filistijnen, en Hij verschrikte hen, zodat zij verslagen werden voor het aangezicht van Israel.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
-DIA-

Bericht door -DIA- »

huisman schreef:
-DIA- schreef:Een onweersbui nadert Rijssen... Het wordt duidelijker hoorbaar....
Zie radar...
Gistermorgen tijdens de morgendienst (H.A.) mediteerde de dominee over 1 Sam 7:9 en 10, daarna hoorde ik het onweer boven ons kerkgebouwtje en dat vertroostte mij zeer.
9 Toen nam Samuel een melklam, en hij offerde het geheel den HEERE ten brandoffer; en Samuel riep tot den HEERE voor Israel; en de HEERE verhoorde hem.
10 En het geschiedde, toen Samuel dat brandoffer offerde, zo kwamen de Filistijnen aan ten strijde tegen Israel; en de HEERE donderde te dien dage met een groten donder over de Filistijnen, en Hij verschrikte hen, zodat zij verslagen werden voor het aangezicht van Israel.
Ook bij ons was er bediening van het H. Avondmaal. Ook toen onweerde het...
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Lassie

Bericht door Lassie »

Wij hadden zondag een heel mooi natuurverschijnsel. Overdag hadden we heel mooi weer en warm. Zo rond half 5 begon het te onweren en te regenen. Het was heel even donker. En toen kwam de zon weer te voorschijn. En omdat wij in de Ardennen zaten (dus heuvelachtig) had dus verschillende hoogte's. En vanuit het dal kwam er een soort van wolken (stoomachtige wolken) te voorschijn. Echt super mooi. S'avonds zaten we buiten en was de lucht rood. Zo mooi.

Mijn man heeft de camera in z'n tas zitten (helaas). Maar zal morgen een foto plaatsen.
henriët

Bericht door henriët »

Vandaag is er in eerste instantie veel bewolking maar geleidelijk breekt hier en daar de zon door. De middagtemperatuur loopt uiteen van 17 graden onder de bewolking tot 21 graden in de zon.In de avond gaat het van het zuiden uit af en toe regenen. De wind is zwak uit uiteenlopende richtingen.
bron knmi
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Marnix

Bericht door Marnix »

Zondag belooft het een prachtige zon-dag te worden. Maandag en dinsdag temperaturen van ruim 30 graden mogelijk, vervolgens slaat het weer even om.

(oh en maandag en dinsdag mogelijk zonkracht 8, dus goed smeren en niet te lang zo in de zon...)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
henriët

Bericht door henriët »

oh heeeeeeerlijk!!!!!!!!!!
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Ik zie nu al tegen de komende warme dagen op! :sweat :sweat :sweat
Arme voetjes ( en benen) :cry
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Mara

Bericht door Mara »

Ik ook, omdat het een plotse overgang is. Het vliegt van koud naar heet. Als het per dag 1 graad zou stijgen :hum kun je je erop instellen.
Met je benen in een teiltje koud water dan ;)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
dennis

Bericht door dennis »

Misschien wel 35 graden hoor ik! Er zijn mensen die dat heerlijk vinden, maar daar hoor ik niet bij.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Het is ook nooit goed.
Ria

Bericht door Ria »

Er komen hittegolven aan! Oh nee!
You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Katharina van Bora

Bericht door Katharina van Bora »

Ria schreef:Er komen hittegolven aan! Oh nee!
Wees maar blij, dat je je toetsen afgerond heb...! :)
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Gesloten